Benvinguts a la WEB de l´EDU
Hola, que tal ? Abans de tot us dono les gràcies per haver entrat a la meva plana!
Sóc l´Edu Moreno i visc en un poble al nord de la provincia de Barcelona. La meva incursió dins de la teranyina, bé donada
pel interés en la grabació de música el qual em va portar al món dels PC´s doméstics, començant amb un 486 DXII a fer se-
qüències MIDI. Tot això va començar cap a l´any 1992 pero no va ser fins el 1995 que m´hi vaig possar de valent.
Per altra banda la meva afició a grabar música ve donada a que el 1987 tres amics i jo vem formar un grup musical,en el qual
van anar passant varis components fins a crear un grup estable anomenat "The Generats" i amb el qual vam fer bastants direc-
tes. En aquest grup va ser quan jo vaig començar a tocar l´instrument que més m´agradaba : la bateria...
Actualment, encara toco bastant aquest instrument, pero amb el temps m´ha interessat tocar també d´altres com la guitarra,
el baix, el saxo i el piano.(encara que aquest últim l´he tocat desde petit, pero mai m´ha acabat de convéncer).
També com que l´ordinador m´ocupa bastant temps en saber fer funcionar software (seqüènciadors Audio-Midi, Editors, i
quelcom de sampleig) i aprendre com funciona tot el hard (més configurar, que es bastant dificil) ultimament he deixat en un
segon plà els estudis de bateria, cosa que noto quan tinc assaig amb el meu actual grup de versions "BON&IT".
Bé i quan no tinc ganes de grabar ni de tocar, intento anar per aquest païs tant maco que és diu Catalunya, amb la meva humil
pero eficient Kawasaki GPZ-500 a que em toqui l´aire i per veure si m´ínspiro més........
Amb aquesta plana pretenc ajudar a la gent que s´interessa pel món de la grabació d´Audio i Midi i també ajudar amb els
meus links a que trobeu informació sobre tot aquest món tant apassionant de la música, la grabació i la tecnologia.
Gracies un altre cop per visitar la meva plana.
INICI - FOTOS - MAXISOUND - LINKS - BON&IT -