MaxiSound 64 pro és una de les millors tarjes de sò a nivell doméstic. Les característiques que la diferencíen d´altres són :

Bé poder no sabreu que significa tot això, pero resumit en 2 paraules vol dir : tarja potentíssima.

El que pots lograr amb aquesta tarja, és fer maquetes de música amb una excel.lent qualitat d´audio. Unit a la tecnologia

actual dels CD-R (grabadores de CD´s) i al software pots lograr tenir díns el teu ordinador* un estudi de producció di-

gital que fa 6 anys era impensable.

Així que amb una mica de gràcia i perícia per part vostra, podeu aconseguir gravar un disc tot solets a casa vostra, sense

haver de recorrer a ningú.

Evidentment sempre hi han limitacions en l´àmbit técnic, pero podeu lograr un bon treball..

* jo personalment recomano ordinadors a partir de Pentium 166Mhz MMx (els superiors funcionen molt més tranquils)

Nota als usuaris de Soundblaster :

Si voleu bons resultats començeu amb una SB Live, encara que no podrà fer mai sombra a les MaxiSound.

TAULA DE VALORS PERSONAL EN TARJES DE SÒ
AWE-32
SB-LIVE
MAXISOUN64PRO
TERRATEC EWS64
MAXISTUDIO-ISIS
YAMAHA SW 1000-XG
EMAGIC AUDIOWERK 8
YAMAHA DSP-Factory
PULSAR Creamware Triple DAT
Sistemes professionals de grabació

Jo personalment vaig començar amb una AWE -32, pero recomano a la gent que vulgui fer coses decents, que invertir una

mica més de diners en una Maxi, a la llarga li suposarà molts menys mals de cap.

Encara que Maxi ha tret fa poc la ISIS, crec que la meva pròxima tarja, serà la Yamaha DSP-Factory, la qual treballa de

fàbula amb Cubase VST-24 3.65.

En la següent taula podeu descarregar alguns bancs de sò creats per mí en format .94b

Alesis SR- 16 Disponible (0,5Mb)
Pads Disponible(396Kb)
Veus No disponible

INICI