Info
L�ttstart med ett par notisar
Jag tycker att punk och tjejer �r n�stan detsamma.
P� vilka grunder ?
1. Det finns inget b�ttre.
2. Jag �verger dom inte.
3. Utan dom skulle v�rlden inte fungera.
e eftersom data inte �r mitt ST�RSTA intressen , s� kommer det dr�ja ett tag innan sidan blir som planerad. Jag saknar teoretiska kunskaper i fr�gan och f�r ta hj�lp av Buildbasics-program som jag knappt f�rst�r mig p� heller. Men... som sagt , snart s�...

Visste ni att telefon-doneringar (de flesta ) �r grymt moms-belaggda ? Liksom jag h�rde om an tant som donerade 100 kronor till barnen i kosovo och bara 80 kr kom fram till barnen. Resten lade staten beslag p� kan man s�ga. �nnu ett stort MINUS till staten :(

Det �r skr�mmande att det f�ds flera tusen moderater och s�na skitar varjedag. D�rf�r tycker jag att n�gon fond kunde samla pengar fr�n samh�llet och sedan k�pa ett rej�lt packe kondomer , och sk�nka dom till kapitalistsvinen. Eller ber vi dom att onanera mer.

Det finns m�n som misshandlar kvinnor under sex-akten. Det finns m�n som vr�lar fula ord efter kvinnor p� stan. Det finns m�n som avr�ttar kvinnor under krig , efter att ha v�ldtagit dom. Det finns m�n , som bedrar sina kvinnor och sedan ignorerar deras behov. Det finns m�n som ligger i en soffa hela dagarna och l�ter kvinnan g�ra allt jobb i hemmet. Det finns m�n som aldrig unnar sin kvinna en present. Det finns m�n som hatar kvinnor. Det finns m�n som behandlar kvinnor som om dom vore helt inkompetenta. Det finns m�n som bygger sitt f�rh�llande till kvinnan p� ironi. Fy helvete vad jag sk�ms att vara man.
Nu har vi getted started. Nu g�r vi vidare p� infons stig...
Nu �r det best�mt. Genom en demokratisk omr�stning mellan webbmastrarna ( jag och jag ) s� har svaret p� fr�gan ?�r Alexandra D snyggare �n Rebecca L ?? kommit fram. Vi g�r officiellt ut med svaret direkt p� denna sidan och vi m�ste s�ga att det var chockerande �vertygande. Svaret p� fr�gan �r ett sj�lvklart: Ja. (ta inte illa upp rebecca , du �r inte ful , men alex vann �nd�)

All ryktesspridning om att eran allas punkwebbmaster Rebellrobban ska ha slickat p� 87 lyktstolpar n�r han bes�kte Moskva , �r osann. Det var bara 76 st.

Jag skulle vilja uttala mig och f�rklara mig sj�lv som en bajs�tande fotsvamp , men d� ni kan mista ert s� v�l beh�vda f�rtroende f�r mig om jag uttrycker mig s� , s� undviker jag den meningen och s�ger ist�llet att jag �r f�rtjusande och anti-bajs�tare.

Om ni n�gon g�ng h�r n�gonstans att jag skulle ha haft analsex med Marilyn Manson p� ett motel i Chicago , s� kan jag redan nu s�ga att jag bara har analsex med kvinnor. Och Backstreetboys ox� f�rst�s. Dom �r ju homosexuella hela bunten.

Webbmastern gjorde nyligen ett test p� hur m�nga salta-pinnar man kunde ha i n�sborrarna samtidigt. Svaret �r 24 svidande pinnj�klar.

Doppar du n�gra maskar i gelantin , l�gger dom i kylsk�pet under natten och f�ljande dag doppar dom i sirap och p�rlsocker och sedan s�ljer dom som klubbor p� stan , s� kan du vara r�tt s�ker p� att aggressiva klagom�l kommer att dyka upp fr�n vissa som k�pt en s�dan.

F�rs�k inte halsa en 75:a f�r det kan nog svida lite p� slutet.
Mer info....
Som alla vet s� �r jag seri�s lite h�r och d�r. Faktum �r att jag f�r det mesta �r seri�s. Drick inte en hel 75:a t.ex. Men nu kommer vi till den punkt d� det �r dags att f�rklara lite om denna sidan. Som ni har fattat s� �r jag inte s� super haj p� detta och vet inte riktigt hur jag drar hyperl�nkar till n�sta sida , s� n�r ni kommer ner till kolumnen ?Favourite Links? s� �r det d� l�nkar till resten av denna pagen och inte till andra pages ok ? Och s� vill jag passa p� och be om urs�kt f�r all denna irriterande reklam som jag tyv�rr �r illa tvungen att ha p� min sida (annars dras den in ) minus till fortunecity.com igen.

Kolla alla Nightmare On Elm Street ? filmerna inkl. Freddys Nightmare och Wes Craverns New Nightmare. Dom �r skit bra.

Slump ? Det finns massor av st�llen som lider av brist p� str�m i st�rre perioder medans eletriska stolen anv�nds flitigt.

AlLt M�JlIgT m�gEl Om S�Nt SoM �R sJ�LvKlArT ___----______------__-----

S� h�r �r det va , att hur man �n ser det , suger livet s� j�vla fett. Man f�ds till att bli en svensson som ska g� omkring och se sur ut och bara glo , sen ska man d�.
MEN !! Det g�r att r�dda livet fr�n s�n j�vla tristess , � det �r sprit , tjejer och PUNK !!

Ibland k�nns det som om man ville br�nna ner hela j�vla stan. H�r finns s� mycket skit , � man bara g�r omkring i mitten av skith�gen utan att n�n bryr sig. Allt �r s� j�vla zombie !!! Man skulle g�ra alla en tj�nst om man br�nde ner hela J�VLA skitstan. Finns det n�n som gillar stan s� s�ger jag bara , ..............................

�r det n�tt jag hatar..
..s� �r det n�r folk bl�nger p� en.
..s� �r det att livet �r s� j�vla trist.
..s� �r det alla j�vla ?hippa? m�nniskor som g�r omkring � tror dom �r s� satans coola i sina dyra nya m�rkeskl�der.
..s� �r det m�nniskor som inte respekterar s�na som inte har kl�dsmak som �r ?inne?.
..s� �r det all kapitalism , militarism , fascism , rasism , nazism , f�rtryck och allt s�nt.
..s� �r det sm� j�vla ton�ringar som p�st�r sig veta ?att svartskallar �r skit?.
..s� �r det ensamma dagar.
..s� �r det fester utan riktigt j�vla �s.
..s� �r det avslagen l�sk , �l e.c.t.
..s� �r det kaffe.
..s� �r det m�nniskor som hackar p� andra p.g.a. saker dom �nd� inte f�rst�r.
..s� �r det extrapris-maten man f�r i skolan.
..s� �r det fj�sk.
..s� �r det folk som inte n�n g�ng kan ha humor.
..s� �r det BSB , och andra pojkband + tjejband. SUX !!
..s� �r det reklam i filmer.
..s� �r det folk som inte tror att annorlunda m�nniskor har n�gra k�nslor.
..s� �r det landminor.
..s� �r det l�rare som g�rna sk�ller som fan s� fort man g�r n�tt fel. ( nisse , barbro , och hilbert , k�nn er s� helvetes tr�ffade !! )
..s� �r det n�r man sitter vid matbordet med f�r�ldrarna och s� b�rjar som sm�rapa � h�ller p� som ena j�vla �ckel.
..s� �r det ordet ?plastis?
..s� �r det grymma fall ner i marken.

T�nk nu riktigt j�vla noga p� om ni h�ller med. F�r det g�r ni nog.
Favorite Links
.

Meine egna CHAT
Chatta i mitt egna chattrum. NYHET!!NYHET!!

.

Jag
Info om mig och l�nkar till Roligt , L�nk-sidan , G�stboken

.

Johan J�nssons Hemsida
Ni beh�ver inte bes�ka hans sida l�ngre. den ligger p� ca 8000 bes�kare *avundsjuk* gl�m honom. (fast han har en satans snygg sida )

This page has been visited times.