Välkommen till MIKAEL GRAHN (senast uppdaterad den 20 februari 2003)

Född: 1/4 1975

Bor: Lägenhet i Mölndal

Civilstånd: Sambo

Studier: Molekylärbiologi

Jobbar: med kliniska prövningar på AstraZeneca

Barn/Husdjur eller andra parasiter: En aktiv fantasi

Bil eller andra laster: Godis och kakor

Gästkapacitet: 2 (+2 semiprivat)

Hemsida: Inte mer än den här (just nu)

Kontakt: [email protected]

Mikael vid havet 2002

Välkommen till min sida. När du ändå är här kan du fundera på omdet är något du verkligen inte gillar med den här sidan... eller hela Studentsidekonceptet... Vem vet, jag kanske lyssnar. Hur som helst är väl tanken att jag ska prata lite om mig själv här och utveckla lite kring de troftiga fakta som finns i tabellen ovan. Jag och Isabell bor i en två i Mölndal med ett gästrum som finns tillgängligt året om för den som känner för att åka till Göteborg för lite shopping eller ett besök på Liseberg (Balder öppnar i år!!!). Jag har precis börjat jobba på AstraZeneca med säkerhetsaspekter på kliniska prövningar, det verkar rätt kul faktiskt och framför allt har jag bara 20 minuters promenad dit.
Fritidsmässigt går jag just nu igenom en grav återfallsperiod av rollspelande (men jag har inte ens funderat på att halshugga någon än) och för att ytterligare hålla galenskapen levande i vardagen är jag medlem i den eminenta föreningen
West Coast Trekkers, som med jämna mellanrum anordnar filmvisningar för den som orkar titta på Star Trek en hel dag i sträck. I övrigt försöker jag mest sprida glädje och harmoni så gått det nu går... /Mikael (19/2 2003)

Övriga bilder

Genvägar

Andreas - Anna - Anna-Karin - Annelie - Bosse - Eric - Fredrik - Hani - Hans - Jenny G - Jenny M - Jocke - Linda - Lisa - Louise D - Louise S - Madelene - Martin - Mathias - Mikael - Omar - Paula Ha - Paula Hä - Sandra - Simon - Tomas - Ulrika

Startsidan