|
|
|
. |
. |
|
Log-in >>>
<<< egg-lab >>> <<< Help! >>> <<< t.o.o.a. >>>
<<< pet pages shops >>> <<< gamez news >>>
|
|
Help! Aj, zit je die in de puree? Dan helpen we je hier maar al te graag. Hieronder staan wat vaakgestelde vragen. Is het daarna nog niet duidelijk of heb je toch een andere vraag die er niet bijstaat? Mail ons dan even >>> mail
wat is een digipet? Een digpet is een wezen uit Digica. Je kan vanalles met ze doen, als je ze maar goed verzord. Je kan maximaal 4 digipetz adopteren en grootbrengen.
Hoe adopteer ik een digipet? Eerst moet je lid zijn, daarna kan je in het egg-lab eieren kopen of een pet uit het asiel adopteren.
Hoe geef ik mijn digipet eten? Als eerste heb je natuurlijk eten nodig. Dit kun je in de supermarkt kopen. Daarna verschijnt het eten dat je hebt gekocht bij je 'items'. Dan hoef je alleen maar een mailtje te sturen naar: [email protected] en daar in zetten dat je je pet eten wilt geven (zet in de mail: je naam, je pet's naam en wat je hem wilt voeren).
Hoe speel ik met mijn digipet? Als je speelgoed hebt kan je digipet daarmee spelen. Je hoeft dan alleen maar een mailtje te sturen naar: [email protected] en daar in zetten dat je met je pet wilt spelen (zet in de mail: je naam, je pet's naam en waarmee je hem wilt laten spelen).
Hoe koop ik spullen voor mijn digipet? Als eerste heb je geld nodig, dan kan je naar 'shops' gaan en daar in de winkeltjes spullen kopen.
Hoe kom ik aan geld? En waar zie je hoeveel geld je hebt? Als je in-logd kom je op je eigen page, daar kan je zien hoeveel geld je hebt. Je kan geld verdienen door een van de gamez te spelen waar je dus geld mee kan verdienen. Of je neemt een baantje (een job).
Mijn digipet wil niet eten/spelen, help! Als je digipet nog maar een baby is kan je nog niet echt met hem spelen, alleen eten geven. Als je digipet gewoon volwassen is en niet wilt spelen of eten is hij misschien ziek! Ga dan naar het ziekenhuis en die kan je weer doorverwijzen naar de apotheek waar je pillen kan halen.
Kan ik met mijn digipet fokken/kan hij baby's krijgen? Ik weet nog niet precies of ik daar aan ga doen, maar het lijkt me wel een goed idee! Als je wilt fokken moet je me gewoon even mailen. Je pet moet dan wel volwassen zijn he!
Kan mijn digipet verliefd worden? Tuurlijk! Je pet kan spontaan en helemaal vanzelf verliefd worden op een andere digipet. Maar het kan ook dat je ze een handje helpt. Als je je pet heel veel laat omgaan met een andere pet kunnen ze verliefd worden.
Hoe vind ik info over mijn eigen digipet? Ga naar je eigen page (log in) en klik daar op de naam van je pet. Je krijgt dan vanzelf allerlei info over hem! |