home

Pet info

Pet pages

shops

games

news

The Order of Angels

***Angels zijn onsterfelijke wezens die over heel Digica waken. Er wordt beweerd dat ze de scheppers van Digica zijn. Men weet zeker dat ze machtige magische krachten bezitten, maar dit alles blijft mysterieus...

Welkom in ons luchtige onderkomen. Wij heersen en waken over Digica! Wij gevleugelde wezens bezitten grote krachten en zullen er alles aan doen om alle bewoners van Digica te beschermen. Kom verder en we zullen ons voorstellen...

Kanaka

Ik ben de de leider, de heerser over Digica. Ik sta voor alle magie in Digica! Mijn vader was de aller eerste Digipet, maar is gestorven in een vreselijke oorlog lang geleden. Nu zit ik op de troon en waak over dit land.

Ik ken alle geheimen van Digica en bezit mysterieuze krachten. Je zult me niet vaak tegenkomen, maar als je me ziet, krijg je mijn zegen.

Sorry, nog geen foto...

Daganya

Daganya heerst aan Kanaka's zijde. Samen zijn ze haast onoverwinnelijk. De twee zijn samen opgegroeid en kennen elkaar door en door.

Daganya is een elegante en wijze (....). Men weet maar al te goed dat haar schoonheid die van alle Digipetz overtreft. Ze staat voor eerljkheid en waakt over alle vriendelijke digipetz. Wees eerlijk en trouw en je kunt zeker een bezoek van haar verwachten. Wees daar vooral blij mee, want men beweert dat het zien van Daganya groot geluk brengt!

Jina

Deze kleine maar dappere Vozarx is een heuse avonturier! Jina reist door heel Digica om verborgen gebieden te onthullen. Ze trotseert elk gevaar en helpt graag anderen. Ze is ook de bron van alle ideeën en een ster in spelletjes winnen en VERZINNEN! ;)

Jina, de digipet der moed en avontuur!

Copyright by digipets-redactie | 22 mei 2003 | e-mail: digipetz_[email protected]