.

.

.

Log-in >>>

<<< egg-lab >>>

<<< Help! >>>

<<< t.o.o.a. >>>

<<< pet pages

shops >>>

<<< gamez

news >>>

Building....

Welkom allemaal!!! Deze spik splinter nieuwe site is bijna klaar! We werken er heel hard aan, maar je zult ook wel begrijpen dat ik ook school heb :P

Maar goed, niet alles doet het dus al, maar daar komt binnenkort verandering in! Gewoon even geduld. Sorry, maar meer kun je niet doen.

Hoe Digica is ontstaan...

Dit wonderbaarlijke land bestaat al langer dan je denkt. De poort naar deze wereld was al eerder ontdekt, maar om onbekende reden weer gesloten. Nu hebben de angels besloten om de poort weer te openen. Maar Digica blijkt compleet veranderd te zijn! Ontdek de nieuwe Digica!

.....

Weinig petz, wheeee

Tja, ik weet het. Enig idee hoeveel research we doen? Tot nu toe hebben we nog niet zoveel digipetz ontdekt. Digica zit vol met deze wonderbaarlijke dieren, maar we hebben nogal wat moeite om ze te vangen en te bestuderen. En we kunnen ze natuurlijk niet bevelen om ons te helpen. Vrienden maken vereist tijd en is moeilijker dan je denkt. Dus... alweer even geduld he. We beloven dat jullie wachten beloond wordt!

Help wanted!

Vind je deze site helemaal toppie? En heb je creatieve ideeën? Ze zijn altijd welkom! Of nog beter: ik zoek hulp! Stuur ons nu een e-mail met je specialiteiten en een goede overtuiging waarom wij JOU nodig hebben ;)

tijdelijk: [email protected]

Copyright by digipets-redactie | 22 mei 2003 | e-mail: [email protected]