CV for Rebecca Munk

Uddannelse

2001

Bibliotekar DB (dimiterer d. 20/6 2001)

Feb.-Maj 2000

Sokrates-stipendiat ved School of Information Studies, University of Norhtumbria at Newcastle, UK -

1996

Sproglig studentereksamen fra Rødkilde Gymnasium, Vejle

Andre kurser

Deutsch als Fremdsprache (Mittelstufe III), 1996
Cambridge Certificate of Proficiency in English, 1997

Erhvervserfaring

1998-2001

Aalborg Socialpædagogiske Seminariums Bibliotek:
Har været i en måneds praktik ved biblioteket og siden hen ansat som studenterhjælper i kortere perioder. Arbejdsopgaver omfatter bl.a. hjælp til lånere og klargøring af bøger. 
Kontakt Birthe Emerek på tlf. 96 31 45 50 

1999-2001

Cafeteriet på Aalborg Vandrehjem:
Ansat i sommersæsonen til betjening af kunder, tilberedning af fastfood, rengøring samt opvask. I vintersæsonen består arbejdet af servering af morgenmad med efterfølgende opvask og rengøring.
Kontakt Anders Jørgensen og Bente Thomsen på tlf. 98 11 63 10

1998

Horsens Bibliotek, 4 måneders praktik:
Deltog i det almindelig bibliotekariske arbejde med udlånsvagter, bogvalg, bogopstilling, opsætning af udstillinger og hjælp ved arrangementer m.m. 

1993-1997

Jobs som pakkepige i varehuset BigStore's bagerafdeling (Vejle), rengøringsmedhjælper på kontor (Vejle), sommerjob som medhjælper ved schweizisk familielandbrug og au pair i England. 

Edb-erfaring

Datalogi på mellemniveau på gymnasiet: stiftede bekendtskab med de windowsbaserede programmer Visual Basics og Delphi. Afprøvede også programmering i Turbo Pascal.
Selvlært HTML- og Frontpage-bruger.
Bruger dagligt Word, men kan med lidt god vilje bruge hele Officepakken.
Erfaring med regneark og databaser i Works.
Internettet er en selvfølgelig del af min hverdag og mit studie.

Organisatorisk erfaring

Kulturudvalg: 

Var på mit første studieår aktiv i Biblioteksskolens kulturudvalg og var bl.a. med til at arrangere filmaftener, musikarrangementer, højtlæsning i anledningen af julen og valgmøde i forbindelse med folketingsvalget i 1998.
Semesterudvalg:
Fra 1.-5. semester var jeg desuden medlem af et Semesterudvalg, hvor de studerende diskuterede emner vedrørende undervisningen med skolens undervisere.
Dansk Flygtningehjælps Frivilligegruppe, Aalborg:
Det sidste halve år i Aalborg har jeg valgt at være medlem af Dansk Flygtningehjælps Frivilligegruppe. Her hjælper danskere flygtninge og indvandrere med det danske sprog. Jeg er også engageret i frivilligegruppens pr-arbejde og har fået ansvaret for opdatering af gruppens website.

Fritidsinteresser

I min fritid dyrker jeg ju-jitsu, som jeg lige har fået gult bælte i! 
Nyder dog også at sidde stille og læse en god bog og så bliver det en sjælden gang til, at jeg får sat mig til klaveret, som tidligere tog det meste af min tid.

Til toppen  |  ForsidenWebdesign  |  Studieopgaver  |  Om Newcastle

Sidst opdateret d. 05. marts 2001 af Rebecca Munk