Qui sóc?
[Principal] [Qui sóc?] [Fotos i còmics] [Pàgines favorites]  

[Apunts de Medicina] [Fórum d'idees]

Qui sóc?

Ací emprenc un viatge al llarg d’un nou projecte, que es vorà materialitzat molt més allà d’aquesta pàgina, si tot avança tal i com està escrit dins del meu cap.

Sóc. Sóc un jove, estudiant de primer de medicina, i sóc de València. Poc més a dir. Em diuen Albert, però em pots cridar arkantú.  

Vaig nàixer al 1982 a València, en aquell hospital dit la Cigüeña. Durant els meus primers anys de vida poc vaig fer, a banda d’entropessar amb tot el que em trobava per davant i deixar uns quants traus marcats en la meua pell per a tota la eternitat.

D’ací bote a l’actualitat. Imagineu-se que tinc una llacuna en la meua memòria o alguna cosa així, perquè no tinc massa ganes de passar-me escrivint tota la vesprada.

L’any passat vaig acabar el meu COU, i a banda de coure, no crec que servisca per a molt. Com ja he dit, estic estudiant Medicina. I he de dir que és una canya. Per això m’he decidit a fer aquesta pàgina.

M’agrada la música com a qualsevol altre jove, però especialment m’agrada el rock valencià, els cantautors (Ismael Serrano, Ovidi Montllor, Silvio Rodriguez...), i qualsevol altra música que signifique Festa!!!.

Sempre m’ha agradat la història, i en els últims anys vaig començar a sentir-me molt atret per la filosofia.

Estic interessat en tot allò que ocorre al llarg del món, especialment si t’ho conta una persona que tinga esperit crític. Si et sents així, et recomane que busques informació a indymedia.org, on t’enteraràs, per exemple, de les últimes mogudes del moviment antiglobalització.

I ja no se que més dir de mi.

Per a tots aquells que estiguen interessats en disposar d’apunts de la carrera, ací els tenen. Espere que disfruten d’aprendre tant com jo ho faig últimament.

En el cas de que algú de vosaltres vullga col·laborar amb aquesta idea, poseu-se en contacte amb mi. Seria molt interessant per a tots poder organitzar-nos en una cooperativa d’apunts, de tal forma que tots ens beneficiàrem del treball del col·lectiu, al mateix temps que el nostre treball individual puguera ser més profitós.

Per a contactar amb mi, escriu a:

[email protected]