Tjoe m�ske sku' jeg ta' springet og r�be, at *irl* hedder jeg Lene, p� arbejdet kaldt LBL (laber larve *GGG* not) er 67'er *SS*, og jeg bor p.t. *G* sammen med min s�n Christopher.. som saf�li er verdens l�kreste... *SS*... du kan jo checke ham ud under snapshots... s� ved jeg du vil v�re enig *LOL*... N�m�n ellers kan jeg oplyse *GG*.. at jeg arbejder inden for automatikbranchen, i en salgsafdeling i industridivisionen, hvor mine hovedopgaver best�r af logistik (bla. lagerstyring og transport) samt styring af key-accounts (n�glekunder).. *SS*.. For tiden er jeg dog med i et projekt omkring et nyt salgssystem der skal implementeres p� europ�isk plan.. Jeg har et sp�ndende job..... s� det er jeg meget tilfreds med selv.... se *smiler glad*... *GG*..
Fetich no.
1. Christopher *SSS*
2. Kryb *hehehe*
3. Passion
4. Family & Friends
5.
6. Bambus .... *LOL*
7. Pinde ..
8. Holidays etc. etc. etc. *Laugh*
9. Casper & mandrillen.. (TV-Show)
Nu m� du ikke finde mig alt for s�r, men jeg m� altz� indr�mme at jeg t�nder helt enormt p� hejrer.. Storke kan ogs� godt f� mig til at koge, men det der t�nder mig allermest er 9000 kg skinke i strimler, som st�r p� str�get og skriger "OOoooohhh"..*GG*
Yeps! For real..*GG*
Egentligt s� t�nder jeg ogs� noget p� egnsretter, som f.eks. leverp�lser med yoghurt og krymmel.
Jeg holder meget af at bage if�rt borgmesterk�de og tryllestav.
Hvad t�nder jeg p� hos en mand? Jo altz�.. Jeg kan godt lide at han har et ikke alt for stort mellemrum mellem t�nderne.. Kun lige s� man kan presse en levende kalkun ind i munden p� ham uden at han �bner munden. Og s� kan jeg godt lide hvis han kan smile p� samme m�de som Kirsten H�ttemeyer.. Det synes jeg er enormt sexet..
Hvis du synes det samme s� mail mig p� nedenst�ende mail, og lad os g� p� scoretogt sammen.