EL MEU MÓN
Et vas abocar a la meva finestra i vas travessar el meu mur per a veure la llum de l'altre costat... T'invito a submergir-te en el meu particular univers: La meva poesia et xiuxiuejarà , sobre mi mateix, dolçament a cau d'orella. Podràs, també, contemplar el meu entorn vital, de la mateixa manera en que jo el veig dia rera dia, perdre't, en un recorregut virtual, a través dels seus carrers, parcs i edificis...I si ho desitges, des d'aquí, podràs gaudir d'un accés directe cap a d'altres móns amb els que m'uneixen llaços d'amistat i simpatia...o simplement revisar d'altres llocs que considero d'interès...Et dono la benvinguda i et desitjo una plaentera i agradable estada.
He ain't heavy, He's my brother (The Hollies)
El futur tan sols és un passat que trucarà a la nostra porta.
¡Obrím-la de bat a bat i donem-li una càlida acollida ......!
![]()
| Visita la meva ciutat i tasta el fruit d'aqueixes tardes "boiges" i grises en que la meva ment vaga sense rumb fix, visitant records, inspeccionant racons remots de la meva vida o escodrinyant i burxant en totes les meves experiències. | |
| D'amics especials...Articles, opinions, cites i tot allò que desitgeu que tingui un lloc en el meu univers particular. | |
| Rampa de llençament cap a d'altres móns llunyans en l'espai però propers en el planeta de l'amistat. | |
| Per a delectança dels "music-maniacs". | |
| Milers i milers d'animacions... | |
| El lloc on pots trobar qualsevol cosa...Si no trobes el que cercaves, digues-m'ho: ho buscaré per a tu. |
![]()
![]()
![]()
![]()
Fitxers "midi" de Cyborg (Més de 700 "midis")
MidiStore (Més de 2000 "midis" i 400 grups)
![]()
Gifs animats de "Josep Xicota"
![]()
Un arquitecte que construí a la meva ciutat
![]()
![]()
![]()
Darrera revisió: 12/08/99