EL MEU MÓN

(Ver la página en castellano)

Et vas abocar a la meva finestra i vas travessar el meu mur per a veure la llum de l'altre costat... T'invito a submergir-te en el meu particular univers: La meva poesia et xiuxiuejarà , sobre mi mateix, dolçament a cau d'orella. Podràs, també, contemplar el meu entorn vital, de la mateixa manera en que jo el veig dia rera dia, perdre't, en un recorregut virtual, a través dels seus carrers, parcs i edificis...I si ho desitges, des d'aquí, podràs gaudir d'un accés directe cap a d'altres móns amb els que m'uneixen llaços d'amistat i simpatia...o simplement revisar d'altres llocs que considero d'interès...Et dono la benvinguda i et desitjo una plaentera i agradable estada.

He ain't heavy, He's my brother (The Hollies)

El futur tan sols és un passat que trucarà a la nostra porta.

¡Obrím-la de bat a bat i donem-li una càlida acollida ......!

Contingut

El meu univers particular Visita la meva ciutat i tasta el fruit d'aqueixes tardes "boiges" i grises en que la meva ment vaga sense rumb fix, visitant records, inspeccionant racons remots de la meva vida o escodrinyant i burxant en totes les meves experiències.
Col·laboracions especials D'amics especials...Articles, opinions, cites i tot allò que desitgeu que tingui un lloc en el meu univers particular.
Altres móns Rampa de llençament cap a d'altres móns llunyans en l'espai però propers en el planeta de l'amistat.
Per a baixar "midis" Per a delectança dels "music-maniacs".
Gifs animats Milers i milers d'animacions...
"Calaix de sastre" El lloc on pots trobar qualsevol cosa...Si no trobes el que cercaves, digues-m'ho: ho buscaré per a tu.

El meu univers particular

A on visc

Aquest sóc jo

La meva poesia

El meu equip favorit

Anar al començament

Col·laboracions especials

Articles

Anar al començament

Altres móns

Los de la Sala

El hogar virtual de Inés

La página de Harry

BRuJiTa

Anar al començament

Per a baixar "midis"

Midi Haven (Espectacular)

Fitxers "midi" de Cyborg (Més de 700 "midis")

MidiStore (Més de 2000 "midis" i 400 grups)

Anar al començament

Gifs animats

Badger's animated gif gallery

Gifs animats de "Josep Xicota"

Colección de Tarón

Animation Factory

Animated Gif Finder

Anar al començament

"Calaix de sastre"

Per a disfrutar

Per a estar informats

Un arquitecte que construí a la meva ciutat