Meg

Hvem er jeg ??
Hvem er jeg, hehe det kan vel ikke noen forklare egentlig da men jeg er hvertfall 24 �r og n� for tiden bor jeg p� Sunnm�re og der blir jeg vel litt til tenker jeg.
Vel faktisk s� er jeg f�dt i Troms� i 1975 og begynner snart ( helvete heller ) og n�rme meg 30 og da begynner en og bli gammel eller e man gammel n�r en er 30 �r ?. Vel mamma og pappa ville vel ikke bo i Troms� ( var s� liten da at jeg husker ikke hvorfor de flyttet egentlig da ) s� det var vel en av grunnene til at de flyttet med meg og min eldre bror med p� flyttelasset og ergo gjorde meg til en flyttsame. Vel tror det var i 1976 de flyttet til M�hlenpris i Bergen under latterlige forhold med felles utedass og hele pakken men utedass var vel ikke noe for oss s� i 1977 flyttet vi til en holme utenfor Bergen som heter Ask�y med en ca 20000 innbyggere s� det er en j�vli stor holme faktisk *rekke tunge*.
Vel der har de n� parkert omsider og jeg vil vel p�st� at det er der jeg er oppvokst og det er der alle vennene mine er selv om jeg har f�tt noen b�nder her oppe da p� sunnm�re.
Grunnen til at jeg flyttet er fordi jeg g�r vel innfor et s�kalt turbulent yrke kallt platearbeider og vanker til daglig p� skipsverft og der er det jo opp og ned med arbeid. Vel der jeg jobbet i Bergen kallt Mjellem & Karlsen skipsverft gikk tomt for oppdrag etter en eksplosjon i nybygg markedet da alle skulle bygge b�ter og det var inn. Men som alle andre ting s� er jo ikke det trendy mere s� da ble jeg permitert og fy faen det e kjedligt �konomisk s� da gikk jeg p� aetat.no p� nettet og s�kte etter stillinger og der oppdaget jeg Fiskerstrand Skipsverft som s�kte folk og ergo parkerte jeg her oppe.
Som alle andre mennesker i denne verden har jeg vel en form for hobby, eller hobbier. Og som single gutter i seg sj�l ender en av hobbyene i og fyre og drikke for ingen damer som vil holde meg i nakken og gi meg ris p� stumpen for at jeg er vilter. En annen ting jeg driver p� med er gitaren og den har jeg klimpret p� i en 13 �r s� m� vel kunne litt der selv om det er blitt lite p� den fronten i det siste.
IRC ( Internet Relay Chat ) henger jeg alt for masse p� og til tider skrekkelige regninger fra Stjelenor som de kalles men s� fuck*** what eg liker og chatte. Og ellers som gutter titter jeg p� damene spes om sommeren, kan jo ende med st�kuk da for det er jo s� kjempemasse lekkert som er ute � g�r :))
S� er jeg myndig s� jeg gj�r det som faller meg inn til enhver tid :))
div align="center">

Favorite Links

.

FortuneCity
mIRC og mIRC venner

.

Gitar og greier

[email protected]

This page has been visited times.