BEr ein gantz iar dise gebett andechtigelich spricht von dem geschecht werdê xv selen auß dem fegefeuer erloeßet
vnd auß seinem geschlecht werden - xv - sunder bekeret -
vnd - xv - gerecht auß seinem geschlecht werden in einem gutten standt bestetiget -
vnd er erwirbt darumb die ersten staffel der volkûmenheit vnd erkentnus - auch ware rew seiner sund
Es hat auch gesprochê das pild des crucifixes wirdt yemât dise gebett andechtigelich verbringê dem wil ich geb meinê allerheilligisten leichnam funffzehen tag vor seinem ende dar durch er erlediget wirdt von seinem ewigen hunger -
Auch wil ich in trencken mit meinem alleredelsten pluet das er nit durst habe ewigelich -
Auch wil ich fuer in setzen das zaychen meines vberwintlichê creutzes zu hilfe wider seiner feinde anfechtung -
Auch wil ich vor seynem ende komen mit meiner erweltê muter vñ sein sele guetlichê auffnemê - vñ die fuerê zu dê ewigê frewdê
vñ wañ ich sie da hin bracht hab wil ich ir schencken einê besundern trunck vô dem brunnen meiner gotheit - das ich den andern nit thun die dieses gebett nit verbracht habê -
Es ist auch zu wissen so ein mensch dreysig iar todtsundê gewesen wer vnd dises gebett andechtigelich spricht dê wil got alle sein sund vergebê -
vber das beschutzet er in vor boser anfechtung
vnd behuet im sein funff sinne
vnd erloset in vô dem gehen todt -
vñ erloeset in von der ewigen pein -
Jtem der herre Jesus wird im außtulgen alle sein sunde die er ye verbracht hat von kintheit her bis auff dise zeyt -
Er wurdt auch durch die gnade gottes besser dañ er vor gewesen ist
vnd was er von dê herren Jhesu oder der heiligen iunckfrawen Maria bitten wirdt das wurdt er erlangen -
Jtem der herre Jesus wil im helffen das er zu neme in guttê tugenten vnd guttem Leben -
Auch wil er in behalten vnd bestetten in einem gutten stâdt -
Auch ob er alle sein tag gelebt hett nach seinem eygen willen vnd solt als morgen sterben dem wirdt sein leben gestrecket -
Jtem so offt ein mêsch die gebet andechtigelich spricht so hat er - xl - tag ablas -
vnd dar vber ist er sicher das er zugefueget wurdt dem aller hoechstê choer der engel -
Und so yemant dise gebett eynen andern lernet sein frewd vñ verdienstnus wirdt nymmermere abnemen sunder sie wird bleiben ewigelich -

@wo dise gebett sein oder gesprochen werden do ist got mit seinen gnaden gegenwertig vnd beschutzet in als er hat beschutzet sant Paul vor der dieffe des mers do die schiff zerprachê

Tekst bez średniowiecznych skrótów Text ohne mittelalterliche Abkürzungen Text without medieval abbreviations

germany-clear.gif (6546 Byte)

Übersetzung / Tłumaczenie / Translation

poland-clear.gif (8286 Byte)

Do spisu treści / Zum Inhaltsverzeichnis / To the table of contents

You can email me on
[email protected]