Eemlandia, 19-7-99 Groeten uit Tante Toos III

1 Ed leidt ons rond in Parc Aguillas del Teide 2 De broers in Tante Toos 3 The Lady from (nearby) Liverpool en René

Tenerife, week 26 Dag lieve Bella. Nee, van veel bezinning was geen sprake. Frans is niet zo op stranden en heeft deze reis niet speciaal oog voor de indrukwekkende golfslag van de Atlantische Oceaan. Ik heb me wél elke avond uit het gedruis kunnen losrukken om in de avondschemering een uurtje aan de stille waterkant tot diepe rust te komen. En om me daarna in het dansgewoel in één van de vele house- en rockclubs en andere dansgelegenheden in Playa de las Americas te storten. 
Later op de avond wordt vrijwel overal de geluidsinstallatie zo verschrikkelijk hard gezet, dat mijn geïmproviseerde oordopjes niet meer voldoen. Ook in Murphy’s, een Ierse pub rechts van Tante Toos, waar een paar prima muzikanten elke avond het Ierse, Schotse en Engelse publiek aan het feesten krijgt, is het geluidsniveau aan het eind van de avond pijnlijk hard opgedraaid. Als ik een blijvende gehoorbeschadiging wil voorkomen, kan ik beter buiten op de stoep van het heerlijke Guiness genieten. Gelukkig hebben ze in Tante Toos een uitstekende geluidsinstallatie, waarop toch lekker hard kan worden gedraaid zonder de pijngrens te bereiken. Want ook in Tante Toos is het elke avond feest. 
Dag lief, jij ook nog een leuke reis verder. [HD]

[<][^][>]

Meer over Trancedance: 
Welcome to WallshakerGlobal Trance & Dance | Otherworld

"Groeten uit Eemnes (en wijde omtrek)." Foto's en videobeelden van fiets- en motortochten door en rondom Gooi- en Eemland.

MacNabola's
Tante Toos 1
Tante Toos 2
Tante Toos 3
Index Eemlandia
Archief

Gitane
Truimph
Tiger 90.
BMW R75/7

1 Wakker Eemlandia 2 Stadskoor Eemnes 3 E-mailadressen Eemslag 4 Mazuma Videomakers
5 Morgenlach E'media 6 Stichting Helder Denken 7Koppelingen De Morgenlach c.s.
.
.
redactie Morgenlach E'media, beeldmateriaal Lab Mazuma © 1999
Op Eemlander Slag nieuws, oud nieuws en emailadressen uit Eemnes, Baarn en Hilversum en omstreken. Eemlandia en Stadskoor Eemnes zijn foto-pagina's. Lab Mazuma  bedenkt en produceert digitale foto-en videoprojecten (documentaires -reisverslagen- bedrijfsfilms - videoportretten - bruidsreportages - foto- en videoregistraties van feesten en andere festiviteiten). Morgenlach E'media ontwerpt en onderhoudt webpagina's, ontwikkelt het stramien voor uw webplek en schrijft en verzorgt de inhoud en het verhaal voor uw site. Op de pagina van Stichting Helder Denken vindt u informatie over Suma Ching Hai, meditatie, tantra, klanktherapie, ontspanningsoefeningen, dans- en denktechnieken. 

De sponsors:

FC Navigation Console FortuneCity ad

Morgenlach E'media, uitgevers