Fascinating Lovely Ollekebolleke Sexy Knolleke European
Aangezien het al - veel te - lang geleden is dat wij op deze site aandacht hebben besteed aan Floske, leek het ons aangewezen om met deze parel van een vrouw een kleine stand van zaken op te maken medio 2000. Onverschrokken drukten wij dus op de nummer ��n van de geprogrammeerde telefoonnummers in onze GSM :
Floske: Hallo met Gerda ?
M32: Dag Floske
Floske: Dag Marcske, maar dat is nu eens lang geleden. Bel je voor een telefoonspelleke soms ? (uitbundige lach)
M32: Je moet niet zo lachen. Zie je, je bent niet serieus genoeg voor telefoonspellekes
Floske: Wie weet voor andere spellekes wel ?
M32: Doe er mij niet aan denken, ik moet opletten met die rits van mij. Ik bel eigenlijk voor iets serieus. Nu je zowat een halfjaar de vedette van mijn website bent, dacht ik dat het geschikt was om een kleine stand van zaken op te maken over het chatgebeuren.
Floske: Dat gij daarvoor bij mij komt aankloppen of beter aanbellen.
M32: Jij bent en blijft nu eenmaal de spilfiguur van de box
Floske: Charmeurke. Allez, zeg eens, waarover wil je mijn mening ?
M32: Laat ons beginnen met de algemene sfeer op de box. Gaat die de goede richting uit ?
Floske: De sfeer is wat je er zelf van maakt. Natuurlijk speelt deze slechte lente en zomer ons wreed parten. Misschien dat de gemoederen soms eens wat minder overhit zouden geraken als we af en toe eens in de jacuzzi zouden kunnen.
M32: Maar het is geen weer voor mijn outside-jacuzzi schat.
Floske: Ik weet het, ik weet het. Maar dat neemt niet weg dat Gilbert karig is met de champagne. Die wordt niet meer zo rijkelijk geschonken en het is niet omdat het regent dat we geen dorst hebben. Of in het geval van Miek, die al fuivend de zomer is ingegaan, nadorst.
M32: We zullen er Gilbert op attenderen ! Met Miek valt al een eerste naam, laten we even het rijtje aflopen. Wie was voor jou de revelatie van de chatbox het afgelopen halfjaar ?
Floske : Zonder enige twijfel was dat voor mij persoonlijk Koffieboon. Onvoorstelbaar romantisch dat die jongen is. En dat voor een Nederlander dan nog wel. Weet je, Marcske, veel van die macho's op de chat zouden beter een lesje leren aan Boontje, die op zijn eigen bescheiden welgemanierde wijze weet om door een goed geplaatst woord, een kleine attentie, een kwinkslag, een vrouwenhart te beroeren. Weet je bijvoorbeeld wat hij vandaag nog heeft gedaan ?
M32: Nee, vertel op.
Floske: Vandaag wordt er hier een ruiker rode roosjes afgegeven op mijn bureau, een special delivery vanuit Rotterdam. Die jongen zijn duurverdiende centjes van zijn vakantiejob zijn daar vast in opgegaan. En wacht, ik zal je eens de tekst van zijn kaartje voorlezen: "Van Afrika tot in Amerika, over de Himalaya tot in de woestijn, ben jij de ene ware, die steeds mijn bloem zal zijn". Ik geef zoiets pakt mij zie.
M32: Schoon, vooral die bloem-metafoor. Is die al niet ooit eens door een andere dichter gebruikt ? Ik zal er mijn Dubbelfluit over de Vlaamse literatuurgeschiedenis nog eens moeten op naslaan. Op een meer wereldlijk vlak: hoe zit het nu, is er een grote Floske-Koffieboon Summit in het vooruitzicht.
Floske: Je weet Marcske dat ik daarover zeer discreet bent. Je weet nooit wie er hier allemaal meeluistert.
M32: Allez toe, Floske, tussen ons, is Boontje al in Brussel neergestreken ?
Floske: (lachje) Laat ons zeggen dat het in de pipeline zit.... Verder no comment.
M32: Van de revelatie naar de ontgoocheling in de box. Wie heeft jou teleurgesteld ?
Floske: Hawel, er is die M. uit G. in de Dr. Oogkuis Hotlinedie verklaarde gevoelens te koesteren voor een flossende dame in Brussel. Ik meende mij daarin te herkennen. Spijtig genoeg heeft die M uit G zich nooit kenbaar gemaakt, een ontgoocheling voor mij dus.
Wie is jouw lievelingschatter ?
Floske: Maar dat weet je toch !
M32: (glunderend van fierheid) Dank u Floske, ge maakt mij content !
Floske: (lachend) Maar nee gij zotteke, niet gij, maar Dedalus natuurlijk. Wat spijtig dat hij ons binnenkort gaat verlaten, ik ben er werkelijk het hart van in.
M32: Spijtig, spijtig, niet iedereen zal dat even spijtig vinden. Zal ik eindelijk ook eens wat aandacht in de jacuzzi krijgen, want als Dedalus er is zien de dames mij niet meer staan.
Floske : Gij knorpot toch
M32: Trouwens, de laatste tijd laat jij je maar al te graag charmeren, heb ik de indruk, ook IRL. Wat is dat daar allemaal ?
Floske: Och, onschuldig allemaal hoor. Het is niet omdat ik twee keer per week ga eten met Allessandro...
M32: Die Italiaan met zijn jeannetten-croco-schoentjes ?
Floske: Ja, jaloers Marcske ? (lach). Of dat ik eens aan de fotocopieermachine diep in de ogen van onze Duitse Klaus sta te kijken..
M32: Maar Floske, Klauske heeft nog niet eens baardgroei en zijn stem is nog niet gemuit !
Floske: (lach) Gij kleine jaloersigaard !
M32: Een Nederlander, een Italiaan, een Duitser, dat is verdorie Europese gemeenschap in de praktijk. Wat als het nu eens eigen volk eerst zou moeten zijn, met wie ga je dan uit eten ?
Floske: Maar dat is nu een smerig vraagske Marcske, wat ik ook antwoord, er zal altijd iemand wel gekwetst zijn.
M32: Try me
Floske: Mmmm, .... wel.... even denken .... laat me eens u perplex laten staan: het liefst zou ik uit eten gaan met Flower.
M32: Floske uit lunchen met een dame ? Wel wel, van outing gesproken.
Floske: (uitbundige lach) Zet dat nu niet op die site van jou, want ik hou mijn hart al vast voor de rode commentaren die ik op die verklaring zal krijgen.
M32: Ik zou niet durven...
Floske: Serieus nu, je weet dat echte brave Vlaamse jongens van het type van Sjeird, DG2 of Wavesurfer op mijn sympathie kunnen rekenen.
M32: Altijd positief, zelfs voor de minderbedeelden, ik herken daarin toch nog een beetje het nonneke in Floske
Floske : Jij bent zo gevoelig dat je dat opmerkt Marcske. Dat doet mij zo een genoegen.
M32: Floske, dat genoegen was geheel aan mijn kant. Jij bent en blijft voor mij de parel van de chatbox. En oh ja, nu niet terug bij iedereen gaan beweren dat die foto hier van jou niet echt zou zijn !
(c) Marc32