Historial

Al detall

Índex

CURRICULUM VITAE

Dades personals

Formació reglada

Formació no reglada

Idiomes

Informàtica

Experiència laboral remunerada

Experiència laboral no remunerada

Altres

LLISTA DELS MEUS WEBS MÉS INTERESSANTS

PREGUNTES I CONTACTES

PROJECTES ACTUALS

INFORMACIÓ BIBLIOGRÀFICA

INTERESSOS PERSONALS

CURRICULUM VITAE

Dades personals:

Nom i cognoms: David Bertran Chavarria

Domicili: C/ Bailen, 201 1º1ª

Telèfon: 93 207 27 52

Localitat: Barcelona

Codi Postal: 08037

Data de naixement: 17/08/72

DNI/NIF: 38135129W

Email: [email protected]

Formació reglada:

Formació no reglada:

Idiomes:

Informàtica:

Experiència laboral remunerada:

Experiència laboral no remunerada

· 1992 Reducció, Reutilització, Reciclatge (coautor)

· 1993 Crítica al Pla Hidrològic Nacional (autor)

· 1994 Crítica al Pla Director d'Infraestructures (autor)

· 1995 Problemàtica ecològica de l'aqüicultura (autor)

· 1995 Crítica al Pla Delta (autor)

· 1995 Desigualtats en els món (autor)

· 1996 El problema de deforestació de les selves tropicals(coautor)

· 1997 La inceneració de residus (coautor)

· 1997 Crítica al projecte de l'embassament d'Itoitz (Navarra)(autor)

· 1998 El desastre de Doñana (autor)

· Parc Natural dels Aiguamolls de l'Empordà: Elaboració pròpia d'un dossier de 20 pàgines de guia i història del parc per a distribuir als assistents. 7 visites en total amb una participació mitjana d'unes 20 persones.

· Parc Natural del Montseny: Elaboració pròpia d'un dossier de 4 pàgines de guia del parc. 2 sortides en total, un amb autocar A Santa Fe del Montseny on assistiren més de 30 persones i l'altra amb tren, al Figaró, on assistiren unes 10.

· Parc Natural de Sant Llorenç d'Amunt i Serra de l'Obac: Elaboració pròpia d'un dossier de 4 pàgines de guia del parc. 4 sortides en total.

· Muntanyes de prades: Elaboració pròpia d'un dossier de 4 pàgines de guia de la sortida. S'han fet 2 sortides en total, una amb transport públic i l'altra amb autocar, la darrera d'unes 40 persones.

· Serra del Montsant: Elaboració pròpia d'un dossier de 4 pàgines. 2 sortides en total, d'una participació mitjana de 20 persones i amb transport públic.

· Timoneda d'Alfés: Elaboració pròpia d'un dossier de 4 pàgines de guia de la sortida i problemàtica conservacionista de la zona. Sortida muntada per fer-la amb bicicleta (40 Km), d'una durada de 2 dies, sortint des de Vinaixa i recorrent el riu Sec fins arribar a la Timoneda d'Afés. Participació d'una vintena de ciclistes.

· Parc Natural del Garraf: Elaboració pròpia d'un dossier de 4 pàgines de guia del parc. 5 sortides en total, on s'han ensenyat les diferents problemàtiques que amenacen el parc (canteres, autopista, abocador, fàbriques, incendis forestals, etc.). Participació d'una mitjana de 20 persones.

· Serra de l'Ordal

· St Miquel del Fai: Sortida comentada pel càtedràtic d'ecologia J. Armengol.

· Punta de la Mora

· Cap de Creus: 2 sortides en total, que han permès conèixer tota la seva costa des de Llançà fins a Roses.

· Alta Garrotxa: Elaboració pròpia d'un dossier de 20 fulls explicatiu del recoregut per la zona (història, monuments romànics, ecologia i zones d'epecial interès natural)

· Baixa Garrotxa: 3 sortides on s'han visitat la fageda d'en Jordà, els volcans i la zona de Vallfogona. Alta participació en totes (fins a 50 persones), totes elles realitzades amb autocar concertat.

· Coll de Jou (Alt camp)

· Serra de Llaberia

· Ports de Beseit: 2 sortides

· Estanys de Sils

· Les Gavarres

· Les Guilleries

· Cingles de Berti i Sauva Negra: Elaboració pròpia d'un dossier explicatiu de la zona (4 pàgines). 5 sortides realitzades

· Serra del Montsec: 2 visites, una al Montsec d'Ares i una altra al Montsec de Rúbies.

Altres:

.

Anar al principi

Llista dels meus webs més interessants

Refrigeris i sucs de fruita.

Estudi del bentos del Caló de Rafalet (Menorca).

Skamot verd.

Anar al principi

Preguntes i contactes

Nom:
Comentaris:

¿On has trobat aquesta pàgina?
¿T'ha agradat? Si No

Anar al principi

Projectes actuals

Ampliar informació en pàgines web.

Si coneixes programens informàtics de paginació de webs fes-me un truc, o envia'm un e-mail. Jo utilitzo el de Word, el del Netscape o el Webfacil versió freeware.

Ampliar coneixaments en entomofauna i aracnofauna de Catalunya.

Si coneixes alguna clau dicotòmica o guia específica de gèneres d'escarabats, aranyes, papallones, mosques, libèl·lules, invertebrats de riu, etc., fes-me un truc o envia'm un e-mail. Les meves guies les trobaràs en l'apartat de bibliografia

Anar al principi

Información bibliográfica

Llibres presents a casa meva

Biologia

Michael Chinery, Guia de insectos de Europa, editorial Omega

Dick Jones, Guia de los aracnidos de Europa, editorial Omega

Jiri Zahradnik, Guía de los coleopteros de Europa, editorial Omega.

Anar al principi

Interessos personals

Trobar feina.

Si creus que et puc interessar per a la teva empresa, o saps d'algú que li interessaria contactar amb mi per qüestions laboral, fes-m'ho saber per e-mail o telèfon.

D'altra banda, sé que pere internet tambés es pot trobar feina, i això és el que ara estic fent. Si saps d'alguna adressa interessant, ja ho saps, escriu-me o telefona'm

Anar al principi

Última revisió: 2/9/99