|
|
|||||||||||||
|
Regressie, betekent terug gaan
naar vorige levens, of naar de geboorte in dit leven. Zelf handel ik als volgt. Men schrijft drie vragen op, waarop men wil onderzoeken, waarom men steeds weer met deze problemen te maken krijgt. Daarna gaat de persoon op de behandelbank, en help ik hem/haar te ontspannen, met een goede ontspannings oefening. Vanaf de voeten te beginnen tot de kruin. Doch direct wordt hier energie aan toegevoegd, door Reiki. Zodat de persoon heerlijk relaxed, tegen een slaperig gevoel aan zit. Daarna gaan we kennis maken met de Gids, zodat mijn Gids, Bigfoot, en de Gids van deze persoon, beiden, tegelijkertijd, de beelden of gevoelens, tot uiting brengen. Dus, dat ik de persoon kan volgen en weet over welk beeld of gevoel men het heeft. En via deze hulp en methode, kunnen we naar diverse vorige levens gaan, maar de patient blijft er geestelijk bij. Zij het in volledig ontspannen staat. Meestal duurt het een uur, tidens de sessie, schrijf ik alles in grote lijnen op, zodat het daarna uitgewerkt kan worden op papier, en het binnen een week verzonden wordt naar de patient. Klikt uw hier voor meer Informatie |