ÍNDEX

INTRODUCCIÓ Més novetats, més projectes! JOCS + Trucs, + cracks + ...
ELS XÀPERS Amb més ganes que mai! CATALUNYA, EL NOSTRE PAÍSV.C.LL
NOTÍCIES Mes nou, notícies noves FILOSOFADES Poseu-hi les vostres frases!
LINKS Més i més ordenats! ENQUESTA Molt curta i amb avantatges
UNDERGROUND + Novetats! SOLIDARITAT  Jeje, per una bona causa

Què mires? ;)

[email protected]

Introducció

Tauler d'anuncis

Presentació Salutacions! LLEGIR-HO ÉS OBLIGATORI   Nou!
Actualitzacions Què he fet de nou aquest mes? TOT! ;) Nou!
Notícia Bomba! Prepareu-vos. S'acosta un gran projecte. Per més informació... Nou!
Geocities ataca Puzzle Page Aquest mes Geocities ha fet una de les seves i ha banejat una gran pàgina... Tots contra la injustícia!  Nou!
Qui sóc? De manera resumida us explico de què va la meva vida...
Gràcies Gràcies a tots vosaltres però especialment a ...

PRESENTACIÓ

Primer de tot donar-vos les gràcies per visitar aquesta web, que espero que sigui del vostre agrad. També avisar que aquesta pàgina té detalls tècnics que només es poden veure amb l'Internet Explorer (a ser possible la v. 4.0), tot i que moralment estic en contra d'aquest navegador. Ja sé que és demanar molt però amb el Netscape no es pot escoltar ni la música(molt bona :)), ni percebre algunes animacions (la majoria en format gif). Si algú sap alguna manera de compartir aquestes qualitats li estaré molt agraït si m'envia un mail.

Bé, ja hi tornem a ser, però aquesta vegada amb més canvis. Tot això és degut a que aquesta pàgina ja celebra el primer mes. Si, poder és poc, però és que tinc ganes de celebrar alguna cosa pq pel meu aniversari encara queden quasi dos mesos (molt...). I ho he aprofitat per modificar una mica l'estrucutra de la pàgina, i també, com és evidient, renovar-la.

El que he trobat a faltar són suggerències, opinions, ganes de col·laborar. Us agraïria que omplissiu l'enquesta (hi ha un link al menú principal) i siguessiu sincers. No costa gaire i a mi m'anaria molt bé ja que podria orientar el tema de la pàgina segons els vostres gustos. Però bé, seguiu així, visitar-me ja és un gran favor que em feu.

I recordeu que si voleu publicar qualsevol cosa a aquesta pàgina ho podeu fer (filosofades, temes relacionats amb Catalunya, publicitat de la vostra pàgina, opinions, i fins i tot un apartat propi o ajudar-me a fer-ne un). Només cal que m'envieu un mail.


ACTUALITZACIONS

Les modificacions més destacades són:
- Novetats a la pàgina Xàpers! Les nostres activitats
- Més, millors i més ordenades links a l'apartat "links"
- Més notícies, les corresponents al aquest mes de juliol
- Moltes novetats a l'apartat underground (Wuri's Script, Arxiu Underground...)
- Més trucs de jocs i cracks!
- Més frases a l'apartat Filosofades, encara hi espero la teva
- Una enquesta més pràctica i simplificada. OMPLIU-LA!
- I infinites millores més, entre les quals més velocitat de descarga, navegació més pràctica, java dinàmic... LA MILLOR PÀGINA, LA VOSTRA ;)

PUZZLE'S WEB

Ja ho devieu saber, però a primers de Juny els de Geocities han banejat una gran web, la web del bon amic Puzzle. Les raons: aquí incloc el missatge que ell va rebre:

You have received a message!
Dear Community Member,

Our guidelines have been carefully crafted to promote
the free flowing exchange of ideas about your interests,
activities, and hobbies, and at the same time maintain
standards consistent with the Internet community and the
societies of the world at large.

We appreciate your support and participation with GeoCities;
however, your homepage was inconsistent with our current
guidelines and has been removed

Què s'han cregut! Cadascú pensa com vol; el que passa és que Geocities a pujat molt alt i ha tocat amb el "poder" i ara fa el que li convé en aquests. Que si restricció sobre temes underground, bombes nuclears... què n'han de fer ells?. Bé, només dir-vos que dono tot el meu suport a Puzzle i espero que vosaltres feu el mateix. Visiteu la seva pàgina (http://www.fortunecity.com/tinpan/deadhead/537/) i envieu-li missatges de suport. Per ara és l'única cosa que podem fer... o no? Com diu en Puzzle: som més i més intel·ligents.


NOTÍCIA BOMBA!

Si, si, ho heu sentit bé. Per a tots aquells amants del hacking, cracking, prhacking i viruses, i de tot tema underground; per tots aquells cansats d'haver de llegir els textos que més li agradaden en castellà, anglès o qualsevol altre idioma; o senzillament per aquells que volen novetats, grans novetats, s'està plantejant de fer una revista underground en català! Aquesta és una gran oportunitat, però per tirar endavant aquest projecte hem de reunir a persones interessades amb el tema, amb ganes d'escriure o de coordinar, o de publicar, o escampar o .. el que sigui, NECESSITEM GENT!. SI esteu interessats, si coneixeu a algú que pot estar-ho o simplement voleu donar suport o opinió sobre aquesta proposta, escriviu-me a mi: Hermes- ([email protected]) o a en Wuri ([email protected]) Pels moments aneu escampant la notícia arreu, que quants més serem més futur tindrà la revsita. ENDAVANT!.


QUI SÓC?

Nick: Hermes-

E-Mail: [email protected]

Nº ICQ: 8867677

Projectes: Renovar aquesta web cada mes o cada dia ;), fer la pàgina web del meu institut (me l'he de currar molt, EM POSARAN NOTA!), fer la Hermes- Page Internacional en castellà o en anglès (necessito traductor!); un altre projecte, encara que difícil, el d'aconseguir és un col·laborador per fer aquesta web. I de passada, si algú necessita ajut per fer una web, estaré encantat d'ajudar-lo.

Hobbies: Divertir-me, les noies, informàtica, escoltar música punk i hardcore, temes hacking i tot relacionat amb l'Underground i defensar el meu país: Catalunya.

Com segurament haureu endevinat sóc l'HERMES-, un "xàper" (Llegiu l'apartat Xàpers de l'índex) amb moltes ganes d'aprendre coses del món de la informàtica i els seus voltants. D'alguna manera em podria autodefinir com a "lamer" o "newbie" però m'agrada més Aprenent de Hacker (aprenent, i només aprenent) entre d'altres coses.

Formo part d'una generació en que la informàtica s'ha convertit en un element funamental en el món i és per això que cada vegada hi ha més gent com jo que vol entrar dins d'aquest "underground" i saber el què, com, quan, on i perquè de totes les coses.   Aquesta pàgina em serveix per donar-me a la llum dins d'aquesta gran xarxa mundial, que espero que m'obri noves prespectives. Si teniu algun dubte, recomenació, informació o simplement ganes d'escriure no ho dubteu i escriviu-me a l'adreça a dalt indicada. També em pots trobar a l'IRC al DalNet a #Catalunya o a l'Undernet a #Catalunya #Hack.

Dintre dels meus ideals destaca, per sobre de tot, una Catalunya lliure. Sobre aquest tema en parlo en l'apartat "Catalunya, el nostre país". I, perquè no? També vull un Barça campió.

Endavant, ara comença la diversió. I no us oblideu d'omplir l'enquesta!


GRÀCIES

SI, Gràcies a tots vosaltres puc seguir fent aquesta pàgina. Gràcies a tots aquells que visiten aquesta web, gràcies a Puzzle, un bon professor, una miqueta fatxa però, però bon company, gràcies a Wuri pels primers auxilis, a Dubhé pel tema gràfics i a Hadug per les primeres aportacions. A tots ells moltes GRÀCIES.

ÍNDEX DE LA PÀGINA

1ª Data de realització: 17/05/98 Última actualització: 25/06/98