ÍNDEX  ÍNDEX ÍNDEX ÍNDEX ÍNDEX ÍNDEX ÍNDEX ÍNDEX ÍNDEX ÍNDEX

INTRODUCCIÓ Més novetats, més projectes! JOCS + Trucs, + cracks + ...
ELS XÀPERS Amb més ganes que mai! CATALUNYA, EL NOSTRE PAÍSV.C.LL
NOTÍCIES Mes nou, notícies noves FILOSOFADES Poseu-hi les vostres frases!
LINKS Més i més ordenats! ENQUESTA Molt curta i amb avantatges
UNDERGROUND + Novetats! SOLIDARITAT  Jeje, per una bona causa

ÍNDEX

Què vol dir Xàpers? Doncs vol dir... mireu-ho, encara que és una xorrada ;)
Qui som els Xàpers? Els components dels Xàpers. (Galeria Dubhé new04.gif (1556 bytes))
Què fem els Xàpers? El resum del que ens dediquem a fer durant el temps lliure, os sigui sempre Nou!
Les links dels Xàpers Les nostres adreces electròniques i les nostres webs

QUÈ VOL DIR XÀPERS?

Xàpers (Hackers+"Xapuza"). Xapers és el nom d'un grup d'aprenents de hackers, per dir-ho d'alguna manera, que al no poder-se considerar hackers han adoptat aquest sobrenom. Un grup reduït però poderòs format per...  Tornar a l'índex


QUI SÓN ELS XÀPERS?

El grup Xàpers està format per 6 components:

WURI, l'estrella del grup (que no s'ho cregui massa tampoc ;)) Sap programar en una gran varietat de llenguatges (C, DIV, Pascal, etc, etc, etc...) i domina en el tema H/P/C/V entre altres. També podeu trobar el seu script IRC en català amb moltes opcions de guerra i d'altres... el Wuri's Script

GELIN, "If you play with the best die as the rest" (Amb això ja ho he dit tot)

HADES-, el més legal de tots, encara que quan cal...

DUBHE, el grafista... Si voleu una portada, un cartell o qualsevol treball gràfic, ell està en disposició. Don la possibilitat de que si li doneu un nom o un nick, o qualsevol dada que volgueu, i la vostra foto o dibuix preferit, us pot fer un remix, i quedar una portada impresionant, per posar-la a l'escritori. Aquí teniu uns exemples del que és capaç... Galeria Dubhe. Si us ha agradat m'envieu un mail amb la informació desitjada, li donaré, i aviat us tornaré la imatge matxambrada.

SIR_ARTHUR, el... què en podria dir d'aquest... És bastant mandrós i no es fot amb problemes.

HERMES-, (Aquest sóc jo!). L'autor d'aquesta web. Que a part d'aquesta pàgina poques coses més sap fer... ;) Tinc coneixements generals sobre C, H/P/C/V, html i tot el que volgueu sobre "informàtica bàsica". Això si, si teniu qualsevol dubte, no dubteu i pregunteu.
Tornar a l'índex


QUE FEM ELS XÀPERS?

Doncs neixem, creixem, ens reproduïm i vivim, com tots. ;)

No, no només fem això, també ens dediquem a fer moltíssimes altres coses com per exemple:

- Quedem cada setmana, o no, per conectar els ordinadors a casa d'algú amb les targetes de xarxa Ethernet NS-2000 i ens hi passem hores, la majoria jugant a l'Starcraft. I si no ens passem fitxers o programes que hem aconseguit per internet o simplement xafaregem els ordinadors dels altres. Hi ha algú, i no diré que és en Wuri, que es dedica a buscar les contrassenyes de conexió a internet (Fa un parell de dies he hagut de canviar la contrassenya...) o a posar-nos virus. Més d'un ja ha patit les concenqüències (JO!). ;)

- I quan no dormim, també quedem alguna vegada per internet per anar a tocar els collons a algú. Quan fem alguna cosa grossa ja us avisaré, espero que sigui aviat.

Tornar a l'índex de Xàpers  


LES LINKS DELS XÀPERS

envieu-li un mail

Pàgina personal: http://ww2.grn.es/shivan/#actua

Pàgina web: http://www.geocities.com/SiliconValley/Haven/3405/

Envieu-li un mail La seva pàgina web està en projecte...

envieu-li un mail Pàgina web: en obres

Dubhe, el grafista Encara no té internet però...

envieu-li un mailEncara no té pàgina web

Envieu-me un mail... Siusplau! Ja sou a la meva pàgina web!


Tornar a l'índex de Xàpers  

Tornar al menú