Wat er zoal over Jehovah's Getuigen te zeggen valt |
wat valt er nog te schrijven betreffende deze organisatie Bezoekers Updateted 3 februari 2005
Eigenlijk is er al veel geschreven betreffende de organisatie van Jehovah's getuigen maar toch valt het mij op dat er zo weinig echt bekent is, veelal dingen die niet waar zijn en hardnekkig blijven rondgaan. Eerst maar eens vertellen wie ik ben en waarom deze site mij gunstig leek. Daar ik niet met schuilnaam of aliassen werk volgt hier eerst mijn naam en waar ik te bereiken ben.
Waarom geen E.mail ? Wel het is al vaker gebeurt dat de Jehovah,s getuigen mijn mail met een mailbom dichtgooiden zodat ik geen mail meer kon ontvangen c.q lezen en er kwamen van deze zelfde getuigen mailtjes met schunnige teksten.
Deze regel is tevens een link naar de beschrijving van het boek
Rob de Jong. Iikmoune 15 8401SV Gorredijk Telefoon: 0513-462014
Klik op foto en lees iets over mijzelf
De manier waarop ik deze site wil verpakken is door middel van hyperlinks (gekleurde tekst waarop u kunt klikken) door te verwijzen naar een andere site of nadere uitleg wanneer u dat zelf wenst.
IKZELF BEN EEN EX-JEHOVAH'S GETUIGE DIE RUIM 22 JAAR IN DE ORGANISATIE HEEFT MEEGELOPEN
Als de rechthebbenden van de door mij gelinkte sites daar bezwaar tegen hebben zou ik dat gaarne vernemen.
Waar staan de vele BIJBEL teksten die gewijzigd zijn door de JEHOVAH organisatie?? | |
Jehova's: instrumenten in de wereldpolitiek | |
WIST U DIT | Hoe één der grootsten aan de kant werd gezet |
Voor alles wat er te vragen valt |
Dit is een aanrader, weer eens iets leuks. |
Kindermisbruik (Engelstalig) |
Diverse links |