I think I've done a mistake; I want to read in english.
Creo que me he equivocado; quería en español.
Vaig nàixer l'any 1.975, i visc des de any i mig després a Mislata, una xicoteta ciutat al costat de València. La meua família és tota d'un xicotiu poble de la serrania de Cuenca, Campillos Paravientos, que és el lloc d'on jo em considere realment. Sempre vaig ésser un xiquet grosset, situació que he anat abandonant als últims anys. No vaig tindre molts problemes a la meua infantesa, llevat dels que produeix la meua natural timidessa (de vegades una mica exagerada, cal dir-ho); creixé entre els amics del col.legi, els meus nebots (sóc oncle des que tenia huit anys; una experiència molt agradable) i les cançons de Dire Straits que el meu germà posava per les nits.
La meua primera experiència amb la Internet vaig tenir-la jugant a un joc de rol anomenat "Nightfall", on vaig ser un absolut fracàs; més tard, amb la creació de la WWW, el meu accés a la xarxa de xarxes va fer-se molt més freqüent, i en 1.996 vaig iniciar la construcció d'esta plana web, a la qual expose totes les meues aficions.
Tinc divèrses aficions; la informàtica és una, ja que és alló que he estudiat quan podria haver estudiat altra cosa; també m'agrada la música (en especial, m'agrada moltíssim el blues), sé tocar una mica la guitarra (no sóc Mark Knopfler, encara que m'agradaria ser-ho) y tinc una certa afició, prou limitada, al manga japonés, encara que tinc una gran passió per "Ranma 1/2", manga que vaig descobrir gràcies al meu company en Producciones La Obeja Malla, Jorge Montesinos. Als últims anys, la meua afició pel cómic en general i pel manga en particular ha anat creixent, encara que no arribe als extrems d'altra gent que coneix.
També m'agrada el cinema, a soles o amb companyia; la meua actriu favorita és Jodie Foster, per la que tinc autèntica devoció (mitomania, podriem dir). També disfrute amb la bona televisió ("Los Simpson", "Expediente X", "Ally McBeal", "South Park", "Friends", i sobre tot "Seinfeld", a banda d'altres), i més encara amb la ràdio: sóc "gramolero" des de quasi el començament del programa d'M80 ràdio. I m'agrada el futbol, encara que cada volta estic més fart del circ mediàtic que s'ha muntat al voltant d'este bell esport.
Per altra banda, m'agrada eixir amb els amics, xarrar, caminar, treballar (sóc un beneït que té la fortuna de treballar en una cosa que li agrada molt) i menjarme el "tarro" de quant en quant, sobre tot amb coses de relacions humanes i política.
El meu despatx està al nou edifici del DSIC, encara que mantinc relació amb l' Institut Tecnològic d'Informàtica (I.T.I.) d'esta mateixa Universitat, i les meues línies d'investigació continuen dins dels apasionants temes del Reconeixement de Formes i Tecnologies del Llenguatge.
Dins d'eixos camps, he participat en diversos projectes (sobre traducció automàtica, sistemes de diàleg, aplicacions de tecnologies de la parla...). També he fet algunes publicacions en conferències de l'àrea.
A banda del Reconeixement de Formes i les Tecnologies del Llenguatge, l'altra passió que tinc dins de la investigació és la Teoria de Control. A causa d'això he assistit a classes del programa de doctorat del departament d'Enginyeria de Sistemes i Automàtica per completar la formació que vaig rebre en la carrera.
Dr. Chivo | Ranma 1/2 | Dire Straits | La Obeja Malla | Enllaços |
© Producciones La Obeja Malla & Carlos D. Martínez Hinarejos.