|
|
|
| Logg for Sondre 24\9.99 I dag hadde vi idemyldring. Jeg og Eivind kom på gruppe, vi skal skrive om flyene under 2. verdenskrig. 27\9.99 I dag har jeg lagd mal for hjemmesiden vi skal lage. Jeg har hvert på internett og funnet bilder og stoff. 28\9.99 I dag har jeg også jobbet med malen. den er "nesten" ferdig. Jeg har funnet et sted på nettet der jeg kan legge den ut. Jeg har også lagt den ut bare for å teste om alt er som det skal. 29\9.99 I dag blei problemstillinga ferdig. I dag har jeg også hvert på biblioteket og funnet masse stoff. 30\9.99 I dag har jeg ikke gjort så stort, men litte grann ble det jeg har ført inn loggen, pussa litt på siden og tengt på arbeidsplan. 01\10.99 I dag har jeg jobbet med design og ltt annet. 02\10.99 - 10\10.99 Denne uken har det vært høstferie men jeg tok pcen med opp på hytta å jobbet litt der. desverre har vi ikke strøm og maskinen ble fort tom. men jeg benyttet tiden til å lese på stoffet. 11\10.99 I dag har jeg og Eivind jobbet hjemme hos meg. Jeg har skrevet om angrepet, og Eivind skrev fakta å søkte litt på internett. 12\10.99 I dag har jeg ikke gjort stort men litt. Jeg har sett på film fra krigen og sett på hjemmesiden. 13\10.99 I dag var Eivind og Tor hos meg og jobba. Tor skreiv om lufttaktikker, Eivind skreiv fakta om flya og jeg skrev slagets utvikling. Etter de tre første timene var vi på skolen. Etterpå gikk jeg og Eivind hjem til meg og jobba da jorde vi oss ferdig med det vi hadde starta på og Eivind skrev om radaren og jeg skennet. Petter kom opp for å skenne og da fikk vi noen bilder samtidig. 14\10.99 I dag var Eivind og Tor hjemme hos meg. Tor skreiv om følgene av angrepet og Eivind skrevet om før angrepet. Jeg hadde gjort mitt på forhånd og søkte på internett og jobba på siden. 15\10.99 I dag avtalte vi litt på skolen, så gikk vi hjem til hver av oss. Eivind var syk. Jeg jobba med siden og fremføringa. Jeg var i byen å kjøpte to Modell fly som vi skal bruke til frammføringa jeg jorde ferdig mitt. 16\10.99 I dag har jeg kjøpt et fly til. Det var til Tor. ellers i dag har jeg tengt på framføring og jobba på siden. 17\10.99 I dag har jeg lagt ut den ferdige hjemmesiden. Tengt på frammføringen og pussa på flyet. 18\10.99 På skolen syns Grethe Lill at det var litt bråkete i krl-timen derfor ville ikke hun ikke hjelpe oss med å få transparanger til fremføringen. Derfor håper vi å få kopiert noen bilder før framføringa i morgen. Skrev ferdig loggen og gjorde ferdig framføringen. 19\10.99 I dag har vi framført Logg for Eivind 24\9.99
I dag hadde vi idemyldring. Jeg, Tor og Sondre kom på gruppe,
vi skal skrive om Slaget om Storbritannia. 27\9.99 Jeg var i byen med Petter og fant stoff. Vi tømte nesten hele biblioteket for stoff. 28\9.99 Jeg har vært hjemme lest i gjennom stoffet, jeg var også litt på nettet. 29\9.99 Jeg og Sondre lagde ferdig problemstillingen. 2\10.99 Vår PC var på reparasjon og jeg lånte en gammel PC av Sondre som hadde Tsjernobyl viruset som jeg ikke greide og fike selv om jeg prøvde en god stund. 11\10.99 Jeg var hos Sondre og skrev fakta om noen fly og satt litt opp på hjemmesiden. 12\10.99.
Jeg var hos Sondre skrev ferdig fakta om flyene. 13\10.99
Jeg var hos Sondre og skrev om radaren. 14\10.99
Jeg var hos Sondre og skrev om Før angrepet. 15\10.99.
Jeg var syk. 16\10.99.
Jeg var hjemme og satt sammen modellfly og tenkt på framføring. 17\10.99
Tenkt på framføring. 18\10.99 På skolen syns Grethe Lill at det var litt bråkete i krl-timen derfor ville ikke hun ikke hjelpe oss med å få transparanger til fremføringen. Derfor håper vi å få kopiert noen bilder før framføringa i morgen. Skrev ferdig loggen og gjorde ferdig framføringen. logg for Tor 30/9.99
I
dag fikk jeg velge hvilken gruppe jeg ville komme på. Jeg
valgte å komme på gruppe med Eivind og Sondre som har valgt å skrive om
”Slaget om Storbritannia”. Vi
fordelte arbeidet, og fant ut hvem som skal skrive hva. Jeg tok en bok med hjem
som jeg skal skrive fra. Jeg synes gruppa jobba bra. 2/10.99-10/10.99 Det
har hvert høstferie. Og jeg har ikke gjort stort, fordi jeg har bortreist. 12/10.99 I
dag har vi sett film i klassen. 13/10.99 I
dag var jeg hos Sondre de tre første timene og da startet jeg å skrive om
lufttaktikker. Vi fikk litt dårlig tid på grunn av møte med veileder men vi
fikk jobbet en del. Jeg jobbet litt videre da jeg kom hjem. 14/10.99 Vi
var hos Sondre og jobba. Jeg begynte å skrive om følgene av angrepet. Vi fikk
jobba sånn passe. 15/10.99 I
dag var Eivind syk og jeg og Sondre gikk hver for oss. Jeg skrev en del om
lufttaktikk. Jeg fikk ikke jobba så veldig mye. 16/10.99 I
dag har jeg begynt å jobbe med teknisk utvikling. 17/10.99 I
dag fikk jeg jobbet litt på oppgaven. 17/10.99 I dag har jeg gjort ferdig det jeg hadde å skrive. Jeg jobbet veldig bra. 18/10.99 I
dag har jeg øvd på framføringa og skrevet logg hjemme hos Sondre.
|
|
| Hvist du finner feil eller vil si noe om siden vår, så vær så god |