Lees hier de volledige tekst van oudere berichten
Twaalf mensen verblijven 100 dagen in de jacuzzi. Wie gaat er met het zachtste huidje en met het prijzengeld naar huis ? Vergeet Big Brother en De Bus, want vanaf heden bieden wij u met De Big Jacuzzi h�t multimediaal alternatief voor het najaar !
Floske: "Aan 20 mannen heb ik niet genoeg"
Een nieuwe start van de Strijkmobiel-Website kan natuurlijk niet zonder een interview met Floske. Hoe verging het Floske tijdens deze zomer van 2000 ? Lees hier het gloednieuwe interview
Wave's Holiday Club: Wavesurfer zocht met zijn fans de zon op !
Het Belgische regenweer beu, maakte Wavesurfer vorige week met zijn fans een fanreis naar Sicili�. TV1- en Radio Donna-reizen verbleken bij de ambiance die de groep daar beleefde. Dankzij Marc32 leest u hier de voorpublicatie van Wave's dagboek.
Miek: "Marc32-model worden: een mooier verjaardagsgeschenk kan ik mij niet inbeelden !"
De druk op onze schouders werd groot: wanneer stellen we ons nieuw Marc32-model voor ? Wij gingen niet over ��n nacht ijs, zelfs niet tijdens deze kille zomer, en stellen u vandaag, op haar verjaardag, met veel genoegen Miek voor, alhoewel ze voor de meesten in de jacuzzi geen introductie meer behoeft. Lees hoe Miek reageerde toen we met een grote verjaardagstaart en met die mededeling bij haar aanbelden.
Dedalus openhartig: "Ik kan er niet aan doen dat ik dat effect heb op vrouwen"
Het nieuws sloeg bij zijn vele vriendinnen in als een bom: Dedalus verlaat het land en wordt expatriate op een zonnig eiland. Weldra zullen zij zijn charmante aanwezigheid in de chatbox moeten ontberen. Vandaar dit afscheids-diepte-interview met Dedalus
Maar hoe is het nu met Floske ?
Aangezien het al - veel te - lang geleden is dat wij op deze site aandacht hebben besteed aan Floske (Fascinating Lovely Ollekebolleke Sexy Knolleke European), leek het ons aangewezen om met deze parel van een vrouw een kleine stand van zaken op te maken medio 2000. Lees dus het Floske follow up interview.
Het succes is overweldigend: ons tweede Marc32-model meldde zich reeds aan: Christine25
Nauwelijks was ons eerste model aan de jacuzzi voorgesteld, of Christine zette de stap om het tweede model te worden: "Ook een getrouwde vrouw kan Marc32-model worden; dat noem ik pas een gelijkekansenbeleid !" Opnieuw een diepgaand interview exclusief op deze site.
Sandra24: "Ik kan het iedereen aanraden: word Marc32-model ! "
Aangezien websites zonder gastvrouwen tegenwoordig geen bezoekers meer kennen, hebben we van het weekje afwezigheid van de Wave geprofiteerd om de Strijkmobiel-website te turbo-boosten. En hoe konden we dat anders dan met vrouwelijk schoon ? Maak dus kennis met Sandra, ons eerste Marc32-model (trouwens het eerste verhaal op deze site waarin Floske niet figureert !).
Miek gaat digitaal
Sommigen zeggen dat het een plaag begint te worden: elke vaste gast in de Surf-Inn lijkt stilaan zijn of haar eigen website te hebben. E�n site is alvast geen plaag: die van Miek. Elk van ons heeft al eens gezellig knusjes tegen Miek aan gezeten in de jacuzzi. Ervaar diezelfde sensatie nu digitaal en surf naar de Miekpage. Enjoy zouden we zo zeggen !
Greta: "Met eikelbloesem kwam ik er weer bovenop"
Het overkomt ons allemaal wel eens dat de batterijen leeg zijn. Hoe kom je er het best weer bovenop ? Lees hier alles over de wonderbaarlijke aromatherapie van Miek en Greta.
Koffieboon ontroerd: "Zij geeft me het gevoel iemand te zijn"
In een oranje opwelling trok Marc32 Schelde en Maas over en bezocht Jeroentje in Rotterdam. Een exclusief gesprek met deze vriendelijke en altijd voorkomende jongen.
Marc32 opgepakt wegens exhibitionisme
Wie gisteren de Strijkmobiel aan huis liet komen heeft het wel gemerkt: Marc32 had ernstige problemen met de rits van zijn broek, die het had begeven. Een verrassende opendeurdag, tot grote pret van een aantal klanten. Bij een routine-rijkswachtcontrole op de E17 te Waasmunster liep het minder goed af: Marc32 werd er prompt wegens exhibitionisme voorgeleid. Eerste wachtmeester Vandamme: "Eerst dacht ik dat die 32 voor de leeftijd van Marc stond, maar dra wisten we beter. We hebben bij de verbalisatie eerst nog even getwijfeld tussen verboden wapendracht of exhibitionisme, maar hebben voor het laatste geopteerd." In het kader van het snelrecht werd Marc32 ondertussen al veroordeeld tot het verrichten van 120 uur gemeenschapsdienst: strijken. Wie de Marc32 kent, weet dat dit voor hem geenszins een straf is, zodat hij er nog goed van afkomt.
Met wie heeft Floske een relatie ?
Blond, jong, verleidelijke oogskes, wat een benen, u weet het al langer: de Marc32 heeft een zwak voor La Flosse. Groot was dan ook de ontgoocheling toen als maar sterker wordende roddels erop duidden dat Floske wel eens een relatie zou hebben. Dit zou ons van Floske, een voormalige non, sterk verbazen. Lees hierover meer en geef ook uw mening op Wave's World. Of herlees nog eens het grote exclusieve interview met Floske.
De schuimkoppen spatten eraf
Nee, dit keer geen schuim van wild door Gilbert geschonken champagne, maar wel opspattend zilt zeenat. Onze Strijkmobiel-website heeft er te duchten concurrentie bijgekregen, nu ook Waveke (u weet wel, de man die inmiddels half bekend Vlaanderen bezwangerde) zijn eigen website heeft geopend. Langs deze weg klinken wij op onze vennoot in Vlaamse strijk(avont)uren en nodigen u uit om, op eigen risico, een kijkje te nemen in Wave's World.
Overspel en bedrog in Hotel Mimosa
Onze huisfotograaf lag op de loer in de lobby van Hotel Mimosa in Brussel en betrapte er deze oude getrouwe Jacuzzi-genoot arm in arm met VTM-omroepster Els Thibeau. Aangezien wij bij Marc32 discretie hoog in het vaandel dragen, hebben wij de foto anoniem gemaakt. Dat blijft zolang wij maandelijks een mooie afkoopsom op onze rekening uitbetaald krijgen. Tegenaanbiedingen mogen en zoals het in een vrije markt-economie hoort: de hoogste bieder wint. (DG2, die Italiaanse lederen zolen lijken mijn geldhonger enkel te vergroten...)
De Zeven Hoofdzonden volgens DG2: "Ik ben te verlegen om onkuis te zijn"
Als men ooit zou vragen een boom op te zetten over de Zeven Hoofdzonden, zouden wij bij 'jaloersheid' zeker en vast verwijzen naar DG2, die wij in hoge mate bewonderen omdat hij, ondanks zijn succes en bekendheid in de jacuzzi, een uiterst minzaam man is gebleven. Wij ontmoetten DG2 (alias Debrauwere Georges) in de lobby van Hotel Mimosa in Brussel, waar hij, tussen twee rendez-vous door, in onze biechtstoel plaatsnam. De Zeven Hoofdzonden
DG2 gastvrij onthaald in Kirgizi�
Zoals verwacht slaan de charmes van DG2 ook aan in Centraal-Azi�. Een enthusiaste menigte vrouwen begroette hem bij zijn blijde intrede in Jalal-abad (zie foto) en reageerde enthusiast toen DG2 de menigte toesprak met de woorden: "Auch ich bin ein Kirgizier !"
Relatieadvies van Dr Oogkuis
Wie na onze saaibertips nog relatieproblemen zou hebben, kan voortaan terecht bij Dr Oogkuis (PhD aan White Water University), onze huisrelatiepsycholoog die voor elke vraag wel een antwoord kent.
Saaiberen kan je leren !
Marc32 en Wavesurfer schrijven het eerste interactieve online saaiberhandboek voor Vlaanderen. Lees hier het interview dat onze gastreporter Sergio had met de initiatiefnemers. Of hoe u beter van saaiberen kunt genieten.
Raf bekent: "Ik ben de vader van Wavesurfer"
Reactie van Wave: "Wat sommige mensen toch allemaal zeggen en doen om nog populairder te worden in de jacuzzi."
Warme: "Ik ben een passionele vrouw."
Marc32 slaagde erin om Warme warm te maken voor een diepte-interview. Sabine vertelt voor het eerst openlijk over haar jeugd en passies. Lees het interview !
Stonypony live op Canvas
Wie op woensdag 5 april naar Gent-Wevelgem keek heeft ze in actie gezien: StonyPony en zijn zusje verstoorden de doortocht van het peloton. Een blij weerzien voor ieder van ons met onze sympathieke pony die uiteraard weer zo stoned was als een garnaal (ergens klopt die garnaal-metafoor niet, soit).
Is Wave de vader van Marianne's kind ?
Voor de derde keer deze maand komt Wave in opspraak. Nu we weten dat Marianne de Mol is en zij via donatie moeder is geworden, gaan de verdenkingen eens te meer in de richting van Wave.
Raf, alert als steeds, is formeel: "Ik heb Waveke persoonlijk het Erfelijkheidscentrum van het UZ-Antwerpen zien verlaten, waar de spermabank is ondergebracht. De glimlach op zijn gezicht sprak boekdelen !"
Waveke laat ons via zijn raadsman weten dat hij in het kader van de ISO9003 dienstverlening van De Strijkmobiel N.V. aan het UZA, ter plaatse strijkopdrachten vervult. Hij wenst verder niet te reageren op dit bericht.
Stony Pony genomineerd voor Oscar als beste regisseur
Vlamingen blijven het goed doen in Hollywood. Ons aller StonyPony werd genomineerd voor een Oscar als beste regisseur. In een aangrijpende drama vertelt hij het waar gebeurde verhaal van een invalide.
Exclusief voor Marc32 stelde Stony volgend fragment ter beschikking.
De Oscars worden op 26 maart e.k. uitgereikt. Wij wensen Stony veel succes ! Meer informatie over de Oscars.
Chauny, de lange weg van Baywatch naar de chatbox
Het verhaal van Marijke, de enige Vlaamse actrice die ooit meespeelde in Baywatch: over Pamela, David en over de jacuzzi: "Gelukkig haalden Marc en Waveke mij in de jacuzzi !" Lees het exclusief interview !
Is Wave de vader van Mathildes kind ?
Voor de tweede keer in minder dan een week komt Wave in opspraak. Na de bekendmaking van Mathildes zwangerschap, gaan de verdenkingen weer in zijn richting. Opnieuw was het Raf, de toekomstige burgemeester van Lovendegem, die het nieuws wereldkundig maakte: "Ik heb Wave gisterenmiddag nog, tijdens zijn afwezigheid in de jacuzzi, met de Prinses gezien in de sir Anthony Van Dyck. Ik zag: vadergevoelens !".
Wave zelf ontkent ondertussen alle feiten en wijt die, zoals gebruikelijk, aan een misverstand: "Mijn ontmoetingen met de Prinses kaderen in de cursus 'Strijken voor beginnende echtgenoten', aangeboden door De Strijkmobiel N.V. in samenwerking met de Bond van Grote en Jonge Gezinnen. Het siert de Prinses dat zij ook deze cursus volgt en zal instaan voor de strijk van haar gezin. Uiteraard wens ik, in naam van het team van De Strijkmobiel N.V., het jonge gezin met deze uitbreiding veel geluk en bied hen graag onze gezinskorting aan."
Raf kandidaat-burgemeester in Lovendegem !
Raf, de immer gemoedelijke self-made kok uit Lovendegem, stapt in de politiek en doet een gooi naar het burgemeesterschap: "De populariteit van mijn kookkunst in de chatbox heeft mij doen begrijpen dat ik nu of nooit mij kandidaat moet stellen voor een hoger ambt. Mijn programma zal ik voorstellen op zaterdag 4 maart 2000 in de Pin-Up Pub langs De Grote Baan in Lovendegem, alwaar ik iedereen om 20 uur uitnodig op mijn patatjes-spruitjes-en-worst-festijn. Gedaan met de pensenkermiscultuur, met Raf slaat de politiek een nieuw uur !"
Dr Lector genomineerd voor Nobelprijs
De befaamde Braschaatse neurochatiater Dr Lector wordt genomineerd voor de Nobelprijs, voor zijn baanbrekend werk inzake internettaire schizofrenie. Dr Lector, u kent hem wel, de man met de duizend-en-een gezichten, zal binnenkort online zijn reactie op deze nominatie geven, in een live interview met Birgit Van Mol.
Masondo bekent: Ik ben de Mol in de Mol III
Na weken stilzwijgen geeft Masondo toe: "Michiel heeft mij gevraagd om in de Mol III de Mol te zijn. Na alle hype over het kontje van Dominiek, was ik van oordeel dat Vlaanderens visie over echte mannelijke schoonheid moet worden bijgeschaafd, zodat ik volgend jaar 12 weken lang in zwembroek op het scherm zal te zien zijn."
Is Wave de vader van Wendy's kind ?
Wendy vraagt ons om niet te gissen ! Wave zelf ontkent ondertussen alle feiten en wijt die, zoals gebruikelijk, aan een misverstand. Van onze reporter
Floske onthutst: "Soms noemt men mij de sitehoer !?"
Ontdek in een exclusief interview Gerda, de vrouw achter de nickname.
Sjeird nieuwe manager van Eendracht Aalst
Het is nu officieel: Sjeird wordt de nieuwe manager van voetbalclub Eendracht Aalst. De jonge Aalstenaar heeft meteen ambitieuze plannen om de ploeg naar de hoogste Europese voetbalregionen te brengen: "Een fusie is en blijft noodzakelijk. Dankzij mijn goede internationale contacten in jouw jacuzzi, Marc, staan we zeer dicht bij een fusie met Dynamo Moskou. De nieuwe ploeg zal Eendracht Moskou Aalst heten." Of deze nieuwe job niet zal interfereren met zijn bezoek aan de chat ? "Het moderne voetbal heeft, sedert het arrest Bosman, meer dan ooit nood aan internationalisering en een moderne aanpak. De chatbox verplicht mij om bij te blijven bij de technologische ontwikkelingen en om de stem van het volk te horen. Mij zie je er zeker nog terug."
Exclusief voor de lezers van Marc32, schenkt Sjeird 150 jaarabonnementen voor de thuiswedstrijden van de fusieclub Eendracht Moskou Aalst weg. Ge�nteresseerden sturen een mail naar [email protected]. Een onschuldige hand (niet die van Miek dus), zal de winnaars aanduiden.
Deze week: Warme
Avondlijke chatters kennen Warme wel. Zij is stijlvol, grappig, altijd beheerst, altijd ad rem, nooit in gestreken kleren (een uitzondering in de zomer niet te na gesproken).
De voorbije weken hebben we haar moeten missen, want ze was met vakantie. Nu is ze terug. Marc32 ontdekte dat ze een aantal vakantiefoto's heeft ingescand. We zijn erin geslaagd om haar computer te hacken en bieden u hier exclusief de vakantiefoto's van Warme.