Moet er nog strijk zijn ?
Naar oude traditie vieren we onze terugkeer - het zal u niet verrassen - met een glaasje champi, koel geschonken door onze oude getrouwe major domus Gilbert. De champagne staat gekoeld als immer. Klik hier voor een beetje geluid. Doe de Wave, die u vroeger kon gaan zoeken in de Surf-Inn Chatbox. En lees ondertussen hier wat meer over uw jacuzzigenoten. Maar, opgelet, niet teveel met het water spatten want dan zou onze webserver wel eens kunnen nat worden en kortsluiten. Een reactie van Eef: "Vree, vree wijs !" |
De Nieuwe Strijkmobiel N.V. - You'll Never Strijk Alone ! |
Onze tevreden klanten = onze beste reclame !
Schrijf u nu in voor de Iron Man Competition !
Heren, verras eindelijk eens uw vrouw in de gunstige zin en leer strijken !
De Nieuwe Strijkmobiel N.V., offici�le shirtstrijker van K.A.A. Gent tijdens de Europese campagne 2000-2001.
|
Heet van de Naald |
Nieuw in het najaar 2003 bij de Nieuwe Strijkmobiel N.V.:
Aangezien wij tegen elke vorm van discriminatie zijn - tenzij het slachtoffer Dedalus zou zijn, natuurlijk - werken wij aan een speciale pagina voor de holebi-vrienden en vriendinnen in de jacuzzi: Het Roze Badje (preview). Surfchatters lijden onder blokkades De blokkades die het ganse land in de greep houden, zorgden ook voor overlast bij enkele bekende Surfchatters. Zo was de Strijkmobiel gisteren ge�mmobiliseerd in Kuttekoven bij Borgloon. Wavesufer, de man van dienst, doet het verhaal: "Ik had nog maar net de strijk be�indigd en de Calor2000 en Aldi Strijkplank terug in de Strijkmobiel opgeborgen, toen twee vrachtwagens de straat, die toegang geeft tot een drukke gewestweg, kwamen blokkeren. Ik heb nog een inspanning gedaan om die mannen te overtuigen mij door te laten, maar voor mijn aanbod om gratis eens hun hemden te persen, zijn die mannen niet gezwicht. Truckers zijn nu eenmaal geen versgestreken mensen, heb ik toen de bedenking gemaakt. Gelukkig is de gastvrijheid in de Eikelbloesemstraat in Kuttekoven zeer groot en werd ik hier en daar uitgenodigd op de koffie �n voor een kleine strijkdemonstratie. Die Limburgse gastvrijheid, die mag er zijn mensen." Minder goed verliep het Debrauwere Georges (DG2), internationaal zakenman: "Door die blokkades heeft mijn bedrijf gisteren een belangrijk omzetverlies geleden. Ladingen konden niet vertrekken, voorraden konden niet aankomen. Als de wereld binnenkort zonder �D�G�Rex� (het condoommerk van DG2, nvdr) valt, dan moeten ze niet bij mij komen klagen over de daaruit volgende overgeboortes. Het ergste van al is dat ik zelfs met mijn bedrijfswagen en chauffeur ons bedrijventerrein aan de Brusselse ring niet afkon. Uit arren moede heb ik dan toch wel de trein moeten nemen zeker ! Gelukkig voor mij hebben Cindy en Sandy, twee sympathieke secretaresses uit mijn bedrijf, mij gedemonstreerd hoe ik op de knopkes moet duwen om een treindeur te openen - stel u voor zeg, ze doen dat niet eens voor u ! - en van op het ene knopke te duwen kwam uiteindelijk het andere...". Dus toch niet helemaal ontevreden, onze Georges. Wie zeker niet ontevreden was, was Jacqueske, de sympathieke uitbater van het even sympathieke Hotel Mimosa in Brussel: "Volzet, Marc, compleet volzet, een succes. Mensen die niet naar huis kunnen en mijn �tablissement kennen van tijdens de middag, boekten er meteen een overnachting bij. Sommigen, vooral die van kamer 68, zijn zelfs de middag hun kamer niet meer uitgeweest. En positieve reacties, jong. De mensen weten niet dat Hotel Mimosa ook 's avonds nog een gezellig nest kan zijn, sommige oude getrouwen stonden echt vol verwondering en bewondering en het is hier dan ook een groot feest geworden. Nee, over die blokkades hoor je mij niet klagen !"
Twaalf mensen verblijven 100 dagen in de jacuzzi. Wie gaat er met het zachtste huidje en met het prijzengeld naar huis ? Vergeet Big Brother en De Bus, want vanaf heden bieden wij u met De Big Jacuzzi h�t multimediaal alternatief voor het najaar ! Nu met webcam Floske: "Aan 20 mannen heb ik niet genoeg" Een nieuwe start van de Strijkmobiel-Website kan natuurlijk niet zonder een interview met Floske. Hoe verging het Floske tijdens deze zomer van 2000 ? Lees hier het gloednieuwe interview Wave's Holiday Club: Wavesurfer zocht met zijn fans de zon op ! Het Belgische regenweer beu, maakte Wavesurfer vorige week met zijn fans een fanreis naar Sicili�. TV1- en Radio Donna-reizen verbleken bij de ambiance die de groep daar beleefde. Dankzij Marc32 leest u hier de voorpublicatie van Wave's dagboek. Miek: "Marc32-model worden: een mooier verjaardagsgeschenk kan ik mij niet inbeelden !"
De druk op onze schouders werd groot: wanneer stellen we ons nieuw Marc32-model voor ? Wij gingen niet over ��n nacht ijs, zelfs niet tijdens deze kille zomer, en stellen u vandaag, op haar verjaardag, met veel genoegen Miek voor, alhoewel ze voor de meesten in de jacuzzi geen introductie meer behoeft. Lees hoe Miek reageerde toen we met een grote verjaardagstaart en met die mededeling bij haar aanbelden. Dedalus openhartig: "Ik kan er niet aan doen dat ik dat effect heb op vrouwen" Het nieuws sloeg bij zijn vele vriendinnen in als een bom: Dedalus verlaat het land en wordt expatriate op een zonnig eiland. Weldra zullen zij zijn charmante aanwezigheid in de chatbox moeten ontberen. Vandaar dit afscheids-diepte-interview met Dedalus Maar hoe is het nu met Floske ? Aangezien het al - veel te - lang geleden is dat wij op deze site aandacht hebben besteed aan Floske (Fascinating Lovely Ollekebolleke Sexy Knolleke European), leek het ons aangewezen om met deze parel van een vrouw een kleine stand van zaken op te maken medio 2000. Lees dus het Floske follow up interview. Het succes is overweldigend: ons tweede Marc32-model meldde zich reeds aan: Christine25 Nauwelijks was ons eerste model aan de jacuzzi voorgesteld, of Christine zette de stap om het tweede model te worden: "Ook een getrouwde vrouw kan Marc32-model worden; dat noem ik pas een gelijkekansenbeleid !" Opnieuw een diepgaand interview exclusief op deze site. Sandra24: "Ik kan het iedereen aanraden: word Marc32-model ! " Aangezien websites zonder gastvrouwen tegenwoordig geen bezoekers meer kennen, hebben we van het weekje afwezigheid van de Wave geprofiteerd om de Strijkmobiel-website te turbo-boosten. En hoe konden we dat anders dan met vrouwelijk schoon ? Maak dus kennis met Sandra, ons eerste Marc32-model (trouwens het eerste verhaal op deze site waarin Floske niet figureert !). |
Het Marc32 Archief: eerder verschenen berichten |
|
Marc32 ontmaskert |
|
En nu even (echt eventjes maar) ernstig ! |
Of toch ? |
Miss en Mister Jacuzzi 2000 |
Favorite Links |
Het bloemetje van de dag gaat deze keer (11/9/2000) naar Miek voor de heerlijke foon****. |
(c) Marc32 Jacuzzi Web Productions Ltd.
Bezoekers:
NedStat Statistics
|